10+10 Quotes για το χαμόγελο

201 10 0
                                    

~1~"Smile, it's free therapy."

Douglas Horton

~2~"Beauty is power; a smile is its sword."

John Ray

~3~"The greatest self is a peaceful smile, that always sees the world smiling back."

Bryant H. McGill

~4~"A smile is happiness you'll find right under your nose."

Tom Wilson

~5~ "Colors are the smiles of nature."

Leigh Hunt

~6~ "Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love."

Mother Teresa

~7~ "A smile is a curve that sets everything straight."

Phyllis Diller

~8~ "Peace begins with a smile."

Mother Teresa

~9~ "Don't cry because it's over. Smile because it happened."

Dr. Seuss

~10~"Just smiling at someone walking down the street can make the person's day. It's all about paying it forward."

Mariska Hargitay

~11~"Μη σταματάς ποτέ να χαμογελάς. Επειδή δεν ξέρεις ποιος θα μπορούσε να ερωτευτεί το χαμόγελό σου."

Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές

~12~"Να μετράς την ηλικία σου με τους φίλους, όχι με τα χρόνια.
Να μετράς τη ζωή σου με τα χαμόγελα, όχι με τα δάκρυα."

John Lennon

~13~"Οι ρυτίδες θα έπρεπε απλώς να υποδεικνύουν από πού έχουν περάσει χαμόγελα."

Μαρκ Τουαίην

~14~ "Χαμογέλα, είναι το δεύτερο καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις με τα χείλια σου."

Zoe Freeman

~15~"Ο Ιησούς δάκρυσε. Ο Βολταίρος χαμογέλασε. Από εκείνο το θείο δάκρυ κι εκείνο το ανθρώπινο χαμόγελο προέρχεται η χάρη του σημερινού πολιτισμού."

Βίκτωρ Ουγκώ

~16~"Μερικές γυναίκες είναι το χαμόγελο του Πλάστη και άλλες είναι οι μορφασμοί Του."

Γουίλιαμ Σαίξπηρ

~17~"Χαμογέλα στον καθρέφτη. Κάν' το αυτό κάθε πρωί και θα αρχίσεις να βλέπεις μια τεράστια διαφορά στη ζωή σου."

Γιόκο Όνο

~18~" Ο αισιόδοξος χαμογελάει για να ξεχάσει. Ο απαισιόδοξος ξεχνάει να χαμογελάσει."

Ανώνυμος

~19~" Το χιούμορ είναι το όπλο των άοπλων ανθρώπων. Βοηθάει ανθρώπους που καταπιέζονται να χαμογελούν με την κατάσταση που τους κάνει να υποφέρουν."

Σιμόν Βίζενταλ

~20~" Εάν θέλετε να σας χαμογελάσει η ζωή, πρώτα χαρίστε της την καλή σας διάθεση."

Μπαρούχ Σπινόζα

Girl's timeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ