13. Bölüm

16.1K 525 52
                                    


imagine drongs - Birds🎶

Herkes dağılmış, en son Ecem ve Azel bizi tebrik edip gitmişlerdi.

Şimdi ise elimde Evlilik cüzdanı ile Yatak odasındaki siyah koltukta oturup gökyüzünü izliyordum.

Gökyüzü benim günlüğümün bir Sayfasıydı.

Ben ona bakardım o yazardı hüzünle.
Ne zaman gökyüzüne baksam aklıma düşerdi geçmişin ağırlığı.

Acılarım. Acı bir gülüş geçti dudaklarımdan.

Kimse bilmezdi yaşadıklarımı. Şahidim bir gökyüzüydü birde Ay.

Benim bedenimde kirli zihinler cinayet işlemişti.

Kapının açılması ile kendime geldim. Başımı kapıya çevirdim.

Alaz kapıda durmuş anlayamadığım gözlerle bana bakıyordu.Yavaş adımlarla yanıma gelip oturdu.

Ceketini çıkarmış, Gömleğinin ilk iki düğmesini açmıştı.

Esmer teni ve  dövmeleri kusursuzdu.

"uyumamışsın." demesiyle duraksadım. Evet uyumamıştım çünkü konuşmam gerek konular vardı.

"Burada kalamam ayrı bir oda istiyorum." Dememle bu sefer o duraksadı. Yüzüne sıkıntılı bir ifade yerleşti. Ben onun itiraz edeceğini düşünürken "Tamam. Yarın söylerim koridorunun sonundaki odayı  hazırlarlar." demesiyle şaşkınca ona baktım.

Sonra ifademi toparlayıp önüme döndüm.

"Bu arada yarına randevu aldım, bizim hastaneden. Aysu hanım kendi alanında çok başarılı bir doktor ama beğenmezsen değiştirebiliriz doktoru." Dedi sakince.

Göz ucuyla ona baktım ne ara düşünüp ayarlanmıştı.

"Benim için farketmez. " dedim sakince.

İkimiz bir köprünün ayrı  uçlarındaydık. Ya yıkılacak ya da ayakta kalacaktık.

Alazın ayağa kalkması ile kafamı kaldırıp ona baktım.

"Bugünlük burda yanımda yatarsın o zaman. Ben bir duş alıp geliyorum. İstersen sende al öyle yat." Dedi durgun sesiyle.

Aslında karşı çıkmak istiyordum. Aynı yatakta yatmak istemiyorum demek istiyordum ama o kadar yorulmuştum ki karşı koymaya bile gücüm yoktu.

"Yarın alırım." dedim derin bir nefes vererek.

"Tamam o zaman." diyip karşıdaki kapıya giderken duraksayıp bana döndü " bu arada Çantalarını giyinme odasına koydular." diyip eliyle illerdeki sağdaki kapıyı gösterdi. Onun dışında oda da 2 kapı daha vardı.

Başımı sallayıp ayağa kalktım. Benim kalkmamla oda Lavaboya girmişti.

Giysi odasına girmemle resmen büyüledim. Ağır, sade ve şık bir şekilde dekore edilmişti. Genel olarak kahve tonları kullanılmış ortaya krem bir puf konulmuştu. Pufun üzerinde Çantalarım ve erkek giysileri vardı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bay Palmiero Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin