Daft punk - instant crush🎶
merhaba! 115k olmuşuz✨🥺 çok duygulandım ve çok mutluyum 💜
iyi okumalar
◽◽◽
"S.. Sen nasıl öğrendin?" dedim gözlerimden yaşlar akarken.
"sence konumuz bu mu? Sen bunu benden sakladın! Kaç senelik sevgilinden sakladın! Eğer bana anlatsaydın o gün o şerefsiz karşımda sırıtıp sana selam veremezdi. Yüzünü göremezdi. Bu zamana kadar elini kolunu sallayarak gezemezdi." dedi Alaz sinirden ellerini saçlarının arasından geçirip arkasına döndü.
Göz yaşlarımı silip derin bir nefes aldım." b..biliyorum haklısın ama yapamadım. Ben daha küçüktüm onun dokunuşlarını hissettiğimde. Çocuktum. Bana en son dokunmaya çalıştığında onu babamlara söyleyeceğimi söyledim. Hatırlıyorum karşımda gülüp kimse inanmaz demişti bana. Bu yüzden kimseye söyleyemedim. Sana söylemek istedim ama olmadı yapamadım."
sesim titreyerek devam ettim." ama bugün söyleyecektim yemin ederim. Hatta o yüzden seni bekliyordum."
Alaz kafasını duvara yaslayıp derin bir nefes aldı. Aradan bir dakika geçti ne o kıpırdadı ne de ben.
En sonunda Alaz konuştu " Eflin ben bile bu kalbimin acısına dayanmıyorken sen nasıl dayandın?" dedi omuzlarının çökmesi ile.
Gözümden yaşlar akarken ona doğru yaklaştım tam ona arkasından sarılacağım zaman geri çekti kendini.
Bu hareketi ile durdum. Gözlerimdeki yaşlar daha da hızlandı. Sanki çıplakmışım gibi üşümüş hissediyordum.
Gözlerine baktım. Onunda gözleri dolmuştu.
Bu beni daha da sarstı.Alaz yutkundu. Ellerini kaldırıp üzerini yırtarak çıkardı ve yere attı. Şimdi sadece altındaki siyah kot pantolonu ve kolyesi ile kalmıştı.
"üzerimde o piçin kanı varken sarılmanı istemedim." diyip kollarını açtı.
Bu düşüncesi ile daha da gözlerim doldu.
Hızla kollarının arasına girip hıçkırarak kollarımı boynuna sardım.O da kollarını sımsıkı bana sarıp beni kaldırarak yürümeye başladı. Yatağa oturması ile bende kucağına oturmuş oldum. "bebeğim benim ağlama lütfen.." dedi boğuk sesiyle. "özür dilerim sana bağırdığım için sana yaşattıklarım için ama lütfen ağlama sen ağladıkça sanki ben nefes alamıyorum." dedi saçlarımı okşayarak. Ve devam etti. " O şerefsiz piçi bir daha görmeyeceksin. Cezasını çekecek hem de en ağır şekilde. Biliyorum yaşadıklarını hiçbir şey hafifletemez ama. " saçlarımdan öpüp bir yandan okşayarak.
" bende özür dilerim sana anlatamadığım için." dedim ağlamam durduğunda. Ellerimi çıplak göğsüne koyup kafamı yüzüne çevirdim.
Alaz ellerini başımın iki yanına koyup alnıma öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Palmiero
Teen FictionAlaz Carlo Palmiero ✨ Eflin Erez ✨ #1 bebek #2 Aşk #1 izmir #1 Araba #1 milano #2 romantik