Oy vermeyi unutmayalım✨
Vizelerim başladı o yüzden tam düzenlemeden attım. Bir hatam varsa affola
◽Lana del rey - born to die🎶Eflin erez
Akşam karanlığında sokağa adımımı attığımda nereye gideceğimi bilmiyordum. Sanki düşünme yetkimi kaybetmiş gibiydim.
Yavaşça bahçe kapısını kapatıp yürümeye başladım.
Yürürken Başımı evimizin yanındaki siyah villaya çevirdim.
Alazla alevi gördüğüm ev. Işıklar açıktı. Acaba burada mıydı?
Buradaysa bu kadar yakınken nasıl bu kadar uzak kalabiliyorduk.
Acıyla gülümseyip bakışlarımı önüme çevirip yürümeye başladım. Ezcane ile aramızda beş dakikalık bir mesafe vardı.
Belli bir süre yürümeye devam ederken başımı kaldırmamla geldiğimi farkettim. Derin bir nefes alıp kapıyı açıp içeri girdim.
◽
Yatağımda oturmuş, elimdeki sonuçlara bakıyordum. Emin olmak için iki tane almıştım.
İlk teste Yavaşça çift çizginin belirmesi ile gözümden bir damla yaş intihar etti, gülümsedim.
Dudaklarım titreye titreye gülümsedim. Benim bir bebeğim olacaktı. Evet önceden deselerdi hazır mısın diye hayır derdim.
Ama şimdi çok farklıydı. Ellerimi titreyerek karnıma yasladığımda bir damla yaş daha intihar etti.
Diğer testte çift çizgiydi.
Bebeğim...
Bunu şuan kimse bilmemeliydi. Özellikle şuan Alaz hiç bilmemeliydi.
Derin bir nefes alıp testleri alıp banyoya gittim. Testleri çöpe atıp Aynanın karşısına geçtim. saçlarım dağınıktı, bal rengi gözlerimin feri sönüktü. Beyaz tenim daha da beyazlamıştı sanki. Ama buna rağmen dudağımda bir gülümseme hakimdi.
elimi yüzümü yıkayıp çeki düzen verdim kendime.
Telefonum çalması ile içeri girdim.
Yatakta olan telefonumu elime aldığımda çağrı kapanmıştı. Telefonu açmamla ekran resmimi gördüm. Alazlaydı. Yüzümde buruk bir gülümseme oldu ama sonra aklıma yaşananlar düşünce o gülümseme yüzümden silindi.Ekran resmimi değiştirip tam Eceme geri dönüş yapacakken telefonuma mesaj geldi. Mesaj Alaz'dandı.
'Yandaki siyah evde seni bekliyorum, konuşacaklarımız var.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Palmiero
Teen FictionAlaz Carlo Palmiero ✨ Eflin Erez ✨ #1 bebek #2 Aşk #1 izmir #1 Araba #1 milano #2 romantik