◽
Yazar'dan
Genç Adam sert bir ifadeyle camdan dışarıya bakıyor bir yandan da düşünüyordu.
Eflin'ini
İsmi akla, kalbe zarardı. Derin bir iç çekip yavaşça sağ ayağana yüklenmeyerek yatağına yürüdü.
Alçısı daha bu sabah çıkmıştı. Doktoru fazla ayağına yüklenmemesini söylemişti.
Kaza geçirmişti iki ay önce o lanet gece de...
Alevin Fuara geleceğinden haberi yoktu ona da kötü bir sürpriz olmuştu. O fotoğrafta bile farkında değildi orada olduğundan.
İç çekti. Eflin onu inanmayı bırak açıklamasına bile müsaade etmemişti. Ona da hak veriyordu. Bir hata yapmıştı güvenini kırmıştı.
O an tek düşündüğü Eflinin yanında olup kendini açıklamaktı. Hayatında ilk defa bu kadar endişelenmişti yanlış anlaşılmaktan.
İlkinde hata yapmıştı hala cezasını Eflinden ayrı kalarak, ona sarılamayarak ödüyordu ama bu sefer suçu yoktu.
Tek hatırladı uçağa yetişmek için arabayı hızla kullanması ve sonra yolda karşısına çıkan bir arabaydı. Sonrası zaten karanlıktı.
48 gün koma da kalmıştı. O zamanlar hep rüyalarında 5 yaşlarında bir kız çocuğunu görüyordu. Kumral teni mavi gözleri ile çok güzeldi. Bazen o kız çocuğu rüyalarında bir deniz kenarında "Babam öldü." diye iç çeke çeke ağlıyor Alaz da onu "baban ölse bile öbür tarafta seni bekliyordur." diye teselli ediyordu.
kendine geldiğinde ilk söylediği isim Eflin olmuştu. Bir defa kalbi durmuştu.
Uyandıktan sonra bir bacağı alçı içindeydi.Kendine geldiği gibi riskli olmasına rağmen Türkiye'ye dönmüştü. Bu iki haftadır Türkiye'deydi. Eflini ilk geldiği gün yerini bulmuştu ama beklemişti. Onun karşısına alçılı ayağı ile çıkmak istememişti. Hatta kaza yaptığını da söylemeyi düşünmüyordu. Hamileydi çünkü.
Bir elini saçından geçirip bakışlarını telefonuna çevirdi.
Telefonunu eline alıp fotoğraflara girip Eflin ile beraber çekildiği fotoğraflara girdi.
Fotoğraflara sırası ile bakarken gördüğü fotoğrafla durdu. Boğazında bir yumru oluştu, yutkunamadı.
Bakışları acıyla kısıldı. Baş parmağı ile eflinin gülen yüzünü okşadı.
'Ti amo mia bella.' dedi içinden. (seni seviyorum güzelim.)
Eflin ile Roma ya gitmişlerdi tatil için.
Aşıklar şehrine...Bu fotoğrafta kafe de otururken çekilmişti. Eflin ağzında tatlı kaşığı ile gözlerindeki duygulu parıltılarla ona bakıyordu.
Ama şimdi Alaz O parıltıları söndürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Palmiero
Teen FictionAlaz Carlo Palmiero ✨ Eflin Erez ✨ #1 bebek #2 Aşk #1 izmir #1 Araba #1 milano #2 romantik