The weeknd - save your tears
◽
Alaz kapıya doğru yönelmesi ile bende heyecanla koltuğa koyduğum çantamı elime aldım.
Zilin çalması ile kapıya doğru ilerledim. Bu sırada kapıyı hümeyra açmıştı.
Alaz ile gözlerimiz kesişti.
Bakışlarını üzerimde baştan sona yavaşça gezdirdi. Mavi gözleri her saniyede koyulaşıyordu.
Gözlerini kısıp yanıma gelip elleri ile belime tutu. "çok... çok güzelsin." Dedi yutkunurken.
Utanarak" teşekkür ederim." diye fısıldadım. Kaç senedir beraberdik
Hâla iltifat edince utanıyordum ondan.Ellerini belimden çekerek iki yanağımı tutup başını bana doğru eğdi. " biliyorum herşey çok eksik. Sana doğru düzgün bir evlenme teklifi yapamadan evlendik. Emin ol herşeyi düzelteceğim." Dedi alnımı öperek.
Kalbime o an sanki birşey battı. Ben yaptığım hataları nasıl düzelteceğim?
Seni dinlemeden gitmem aslında şunu farkettim kendime yapılmamasını istediğim şeyi sana yapıyordum.
dudaklarını burnuma bastırması ile Düşüncelerimden sıyrılarak ona baktım.
Mavi gözlerinde eşsiz bir parıltı vardı.
Dudaklarım heyecanla kıvrıldı. Onu böyle görmek kalbimde amansız bir ağrıya sebep oluyordu.
Tatlı bir ağrıya..."Oh mio dio! Şu bakışların beni öldürecek sevgilim." Dedi beni kendine çekerek.
Kolunu omzumdan geçirerek sıkıca sarıldı. Dudaklarını saçımda hissetmem ile derin bir iç çektim.
Özlemiştim böyle olmayı! hemde çok!..
Kafasını boynuma doğru yaklaştırıp kulağımın altındaki yeri öpmesi ile titredim.
Kısa bir öpücük koyup geri çekilmesi ile derin bir nefes aldım. Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu.
Alaz siyah ceketinin cebinden siyah kadife bir kutu çıkartması ile gözlerim doldu.
"A..alaz" dedim fısıldayarak. Bir yandan gözlerimden yaşlar akıyordu.
Önümde diz çökerken zorlanması ile elinden tutum " Ayağın! Bir şey olacak daha yeni alçı çıktı zaten kalk lütfen!" dememle "Şşt! Sakin ol sevgilim." diyerek beni susturdu.
Yüzünde öyle bir ifade vardı ki bana öyle bir ifadeyle bakıyordu ki hüngür hüngür ağlamak istiyordum.
Keşke o gün onu dinlemeden yargılamasaydım diyorum.
"Çok kötü günler yaşadık." Dedi yutkunarak. Gözlerinde ki o acı ifadeye bakmaya dayanamıyordum. "ama herşeye rağmen şuan buradayız.. Benimlesin... Benimlesiniz... Biliyorum çok geç kaldım." derin nefes alarak elindeki kadife kutuyu açtı. "Bundan sonra da hep benimle olmaya bu adamın sonsuza dek güzeli olmaya var mısın?" Dedi mavi gözlerindeki o aşkla.
Artık kendimi tutamıyor ağlıyordum. "A.. Alaz" dedim fısıldayarak.
Bir cevap vermem lazımdı. artık geçmişi geri de bırakmam, Geçmişin kafesinden çıkmam lazımdı.
Ne kadar unutmasam da o günleri...
"Varım!" dedim titreyerek elimi uzatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Palmiero
Teen FictionAlaz Carlo Palmiero ✨ Eflin Erez ✨ #1 bebek #2 Aşk #1 izmir #1 Araba #1 milano #2 romantik