19.bölüm

16.4K 524 126
                                    

Lana del rey - lust for life🎶

18.bölüm / Son sahne

Geldiğimden beri yapmak istediğim şeyi yaptım. Hızlı adımlarla Alazın yanına varıp onun adım seslerimi duyup bana dönmesi ile kollarımı ona sararak sımsıkı sarıldım.

Alaz ilk önce bocaladı ne olduğunu anlamadı sonra ise yutkunup güçlü kollarını bana sarıp titreyek bir elini belime koyup diğer elinide omzumdan geçirip sımsıkı sarıldı, içine katarcasına.

Onu kaybetmekten ölesiye korkuyordum... Onunla onu affetmeye ihtiyacım vardı...

O komada iken ben Eskişehirde rahat bir şekilde evimde olduğum aklıma gelince vicdanım sızlıyordu. Onun yanında olamamak bunlar beni öldürüyordu.

Bana burda gündüz iken ona hep geceydi, karanlıktı orada.

Bir anda ağlamaya başlamamla kollarımı daha da sıklaştırdım. Sırt kaslarını Ellerimde hissediyordum.

Sarılmak böyle güzel birşey miydi?

"Eflin! İyi misin! Birşey mi oldu?" omzumdan tutup beni geri çekmeye çalıştı ama yüzümü daha çok gömdüm sert göğsüne. Ağlarken beni görmesini istemiyordum.

"Bebeğim yüzüme bak! Korkutuyorsun beni!" Dedi saçımı okşarken.

"Nasıl kendine dikkat etmezsin?" dedim hıçkırarak. Sesim göğsüne yaslı yüzümden dolayı boğuk çıkmıştı.

Yüzünü bana doğru eğdi."Neyden bahsediyors-" bir anda neyden bahsettiğimi anlaması ile durdu. "ah! Tabi ya! Ecem söyledi dimi sana?" Dedi kızgınca homurdanarak.

Yüzümü geri çekip ellerimle gözlerimi silerken bana bakması ile bakışlarımı kaçırdım. "kim söylediyse söyledi önemli olan bu değil!" dedim kızgınca.

"Sana birşey olabilirdi!" bu ihtimalle gözlerimin tekrardan dolması ile Alaz iki eliyle yüzümü avuçlarının arasına aldı.

Hafif başını eğerek beni Alnımdan öptü "Bak ben burdayım. Yanındayım, sizinleyim asıl sen söyle bana inandın mı bana? " bakışlarını Şefkatle yüzümde gezdirip derin bir iç çekti. "Ben bir defa bir hata yaptım. Bir daha yapmamaya her gece yemin ettim."Dedi sakince gözlerime bakarak.

Başımı sallamam ile derin bir nefes alıp elleriyle yüzünü sıvazladı.
" Ah Eflin! Bunu duymaya o kadar ihtiyacım vardı ki bebeğim."

"Ben bize son kez bir şans vermek istiyorum Alaz." dedim mırıldanarak. Sonra bakışlarımı ağlamaktan dolayı tişörtündeki oluşan ıslaklığa dikip devam ettim. "Seni Affetmek istiyorum Alaz. Lütfen bu kez kalbimi parçalara ayırma bu sefer ben bile onaramam." Dedim yutkunarak.

Yavaşça eline uzandım. Sert elini avcumun içine alıp karnıma koydum. Eli benim elimin 2 katıydı resmen.

Karnıma elini koymamla gözleri titredi. Yavaşça yapılı vücudu ile önümde eğilip kafasını karnımın hizasına getirdi. İki elini de belime koyarak belimi sıkıca kavradı. Yavaşça kafasını karnıma yakıştırıp sıcak dudaklarını elbisemin üzerinden karnıma yaslaması ile dudağımı ısırdım.

Bu görüntü o kadar güzeldi ki, kalbimi bırakabilirdim.

Alaz bizim bir kızımız olacağını bilmiyordu. Bugün Söylemem lazımdı. Bilmeye hakkı vardı.

Ne kadar öyle durduk bilmiyordum. Alaz en sonunda dudaklarını geri çekerek bakışlarını yüzümde gezdirdi." Emin ol! Öyle bir şey olmayacak!" avucunu karnıma bastırarak" Sen, ben ve bebeğimiz mutlu huzurlu bir şekilde yaşayacağız ve bunun için elimden ne geliyorsa fazlasını yapacağım. "Dedi taviz vermez bir şekilde.

Bay Palmiero Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin