Merhaba final Bölümü ile karşınızdayım. Aslında bölümü çok önceden yazıp atacaktım ama olmadı. Kendimi fazla iyi hissetmiyordum. Sizi bu kadar fazla beklettiğim için özür dilerim.
Son kez iyi okumalar!🥺
Lana del rey - west coast
◽
3 Sene sonra
"Eflin hanım istediğiniz kumaş numuneleri geldi" Bakışlarımı Sude ye çevirip tebessüm ederek elindeki numuneleri aldım.
"Sağol sude çıkabilirsin." dedikten sonra işlerimi halletmeye devam ettim.
Bugün kızımla beraber öğleden sonra ofise gelmiştik. Ben işimle ilgilenirken odamın diğer tarafında Lina oyun oynuyordu. Yerdeki oyun halısında oturup oyuncakların içinde oyunlar oynuyordu. Tebessüm edip son işlerimi de halledip derin bir nefes aldım.
Bu 3 yılda bir marka kurmuştum ve çok güzel bir noktaya gelmiştik. Hayallerimi gerçekleştirmiştim.Bu yolda en büyük destekçilerden biri eşim olmuştu.
Alaz...
Bu 3 Sene de birbirimize daha da bağlanmıştık. Güzel bir aile olmuştuk.
Ben genellikle yoğunluk olmadığı zamanlar haftanın 4 günü Ofisteydim.
Lina ise bazen benimle geliyor ya da babannesin de kalıyordu.
Ayağa kalkıp yanına gidip oyuncaklarının arasına oturdum.
Elindeki oyuncaktan bakışlarını bana çevirip hemen ayağa kalktı. "Anniş işin biyti mi?" dedi kucağıma oturup mavi gözleri ile bana bakarak.
Yanağından öpüp "Bitti Annecim. Eve gidebiliriz." dedim.
Lina hızlıca kucağımdan inip "tamam anniş." diyerek hızlıca yürüyüp yerden gelirken getirdiği oyuncağını alıp pembe çantasına koydu.
Bende ayağa kalkıp Çantamı elime alıp Lina'yı elinden tutarak ofisten çıktık.
Arabaya binmemizle ilk işim markette gitmek oldu. Akşam için tatlı yapmak istiyordum. Lina ile beraber alışverişimizi yapıp geri arabaya döndük.
Eve vardığımızda eşyaları hümeyra'ya verdikten sonra lina'yı odasına çıkarıp duş aldırmış sonra da üzerini giydirmiştim. Sonrasında bende üzerimi değiştirip rahat şeyler giymiştim.
Aşağı indiğimizde lina televizyondan çizgi film açmıştı. Bende mutfağa girerek tatlıyı yapmaya başlamıştım.
Hümeyra zaten çoğu yemeği yapmıştı.
Tatlı olunca içeri geçip Ecem ile konuştum.
Yakında massimo ile evleniyorlardı. Bu 3 Sene içerisinde yurt dışına tamamen yerleşmişlerdi. Artık oradaki şirket ile Ecem ve massimo ilgileniyordu. Genellikle 2 ayda 1 Türkiye'ye geliyorlardı. Buradan bağlarını tamamen koparmamışlardı.
Saat 7'e gelirken sofrayı kurmuştuk. Kapının çalması ile Lina hemen kapıya koşturdu.
"Annecim yavaş" diyerek peşinden gittim. Hümeyra çoktan kapıyı açmış kızım ise babasına sarılmıştı.
Onların bu haline gülümsedim.Alaz lina'yı başından öpüp "hoş buldum babacım." dedi içeri girerek.
"hoşgeldin." diyerek Alaza sarıldım.
Bir kolunu belime sararak beni kendine çekti. Yanağıma öpücük bırakıp "hoş buldum sevgilim." dedi
Lina'yı kucağından indirip "Ben ellerimi yıkayıp geliyorum siz masaya geçin isterseniz" dedi.
Sonrasında Alaz'ın da gelmesi ile yemeğe başlamış olduk. Güzel geçen yemekten sonra Alaz üzerini değiştirmiş ve beraber oyun oynamaya başlamıştık. Lina bizle oyun oynamayı çok seviyordu. Günün genelde belli saatinde onunla oyun oynardık.
Sırtıma ağrı girmesi ile sırtımı koltuğa yasladım. "Benden bugünlük bu kadar." dedim.
Lina dudağını büzüp babasına baktı. "baba biz oynamaya devam edelim." dedi.
Alaz da yorulmuş olacak ki "bence bugünlük yeter babacım. Hadi gel ben sana masal anlatayım sonra sende uyu tamam mı fıstık?" dedi ayağa kalkarak.
Lina da ayağa kalkıp babasının elini tuttu. "ama benle uyu tamam mı?" dedi maviş gözlerini babasına dikerek.
Alaz bana kaçamak bakış atıp "Tamam babacığım." dedi.
Alaz'ın bu haline güldüm. Hem lina'yı kıramıyor bensiz de yatamıyordu. Her zaman ki gibi lina'yı uyutuğunda yanıma gelecekti.
Bende ayağa kalkıp " o zaman size iyi geceler." diyip lina'nın yanağından öptüm.
Alaz kaşlarını kaldırıp yanağını gösterdi. Onun bu haline gülümseyip "Sana da iyi geceler Alaz." diyip yanağından öptüm. Tam geri çekileceğim sırada onun da dudaklarını yanağımda hissettim. Kulağıma eğilerek "Bekle beni sevgilim ." demesi ile geri çekildim.
"iyi geceler anniş" onlar lina'nın odasına gitmesi ile bende mutfağa gidip su içtim.
sonrasında odama çıkıp üzerime siyah saten pijama takımı giydim. Aslında direkt uyuyasım vardı ama bir yandan da Alaz'ı beklemek istiyordum. Saçlarımı ensemde toplayıp banyo ya ilerledim.
Dişlerimi fırçalayıp yüz nemlendiricimi sürdükten sonra en son okuduğum kitabımı alıp yatağın içine girdim. Bir yarım saat sonra kapının açılması ile kitabımı yerine koyup Alaza döndüm.
Üzerindeki tişörtü çıkartıp "geliyorum bebeğim." diyerek banyoya girdi. O sıra da bende telefonumdan maillerimi kontrol ettim. Sonrasında instagram girip biraz bakındım.
Alaz'ın gelmesi ile bakışlarımı ona çevirdim. Yatağın içine girip beni kucağına çekti. Belime sımsıkı sarılıp boynuma ve dudağıma derin öpücükler kondurdu. "çok özledim seni." demesi ile ellerimi omzuna sarıp yanağına öpücük kondurdum. "Bende çok özledim."
Bir elini saçlarıma götürüp okşamaya başladı." haftaya sizi parise götürmeyi düşünüyorum. Oradan da Roma'ya geçeriz hem gezmiş oluruz hem şirkete de gitmiş olurum. Sana da uygunsa " demesi ile heyecan ile doğruldum.
"uygun bana. Hem Bayadır bir yerlere gidememiştik. ailecek tatil yapmış oluruz." dedim tebessüm ederek.
Alaz belimdeki elini daha da sıklaştırıp beni kendine çekti. "hmm bence de." diyip dudağıma derin bir öpücük kondurdu.
Sonrasında ise zaman hızla geçmiş parise gideceğimiz gün gelmişti. Lina çok mutluydu hem halasını görecekti hem de ailecek tatil yapacaktık.
Bavulları son kez kontrol ettikten sonra aşağı indim. Alaz ile lina beraber çizgi film izliyorlardı.
Güzel bir aile olmuştuk. Her şeye rağmen. Elbet bir gün herşeyin sonu olduğu gibi bu mutluluğun da sonu vardı ama şuan yarınları düşünmek yerine ânı yaşıyordum.
Ailemle...
***
Evet final bölümü ile karşınızdayım.
Kısa oldu farkındayım ama uzun yazacağım diye bekletmek istemedim. eminim yanlışlarım vardır hem yazım olarak hem kurguda bazı noktalarda...
bu kitabı vakit geçirmek için yazdım. Seven olur sevmeyen olur bu size kalmış bir şey. Burada her yazdığım şey benim de düşünce ve kafa yapımla uyuşmuyor.
Zaten bu kurgu 3 Sene önce aklıma gelen bir kurguydu. O yüzden devam ettirmekte çok zorlandım.Neyse bana kalsa bölümden uzun açıklama yaparım jsjdjs 🥺 sizi seviyorum. Bu zamana kadar yanımda olan bu kitabı okuyan herkese teşekkür ederim.
Yeni kurgu yazmak istiyorum ama sağlam bir kurgu istediğim için ne zaman başlarım kesin değil bu yüzden haber almak için beni takip etmeyi unutmayın✨🥰
Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Palmiero
Teen FictionAlaz Carlo Palmiero ✨ Eflin Erez ✨ #1 bebek #2 Aşk #1 izmir #1 Araba #1 milano #2 romantik