(Eflin)
Oy verirseniz beni çok çok mutlu edersiniz✨❤️❤️❤️
İyi okumalar!
•
Kaç saatim ağlayarak geçti bilmiyorum. Biraz daha sakinleşmenin etkisi ile sabah telefonuma gelen mesaja tekrar ve tekrar baktım.Gözlerimin tekrar dolması ile derin bir nefes alıp titreyen dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Su ister misiniz?"
Yan tarafımdan gelen kadın sesiyle bakışlarımı o tarafa çevirdim. Orta yaşlarda esmer tenli bir kadındı.
Minnetle "teşekkür ederim." diyip suyu alıp bir iki yudum aldım.
Uçağa alımların başlaması ile hızlıca yerimden kalkıp son dakika aldığım biletle hızlıca ilerledim. Sıra olmadığı için biletimi gösterip açılan kapıdan geçip uçağa doğru adımladım. Uçağa girmem ile koltuğumu bularak oturdum.
10 dakika sonra Uçağın havalanması ile bakışlarımı son kez camdan gözüken İtalya da gezdirdim. Sevdiğim adamı, 4 senemi, arkadaşlarımı ve geleceğimi arkamda bırakarak gidiyordum. Biliyordum bu son görüşümdü. Türkiye'ye giderek çok büyük bir hata yapıyordum ama söz konusu kardeşimin hayatıydı.
Kardeşim kaza geçirmişti ve Durumu ağırdı. Dedemin attığı Mesajda böyle yazıyordu. Sabah bu haberi öğrenince üzüntüden yıkılmıştım. Hızlıca bir karar vererek Alaza gittiğime dair bir not bırakıp çıkmıştım. Ona eğer söyleseydim benle gelirdi ve bu onu tehlikeye atmak demekti.
Burnumu çekip göz yaşlarımı sildim.
Kalbim acıyordu. Bir mesajla hayatım alt üst olmuştu. Alaz a yaşattığım durumu düşünmek bile istemiyordum.İlk gecemizin sabahında resmen onu terk etmiştim. Ellerimi kalbime yaslayıp gözlerimi yumdum.
◽
Türkiye'ye gelmiştim. Havalimanın'dan çıkarken hangi hastane de olduklarını öğrenmek için babamı arayacakken arkamdan duyduğum sesle arkamı döndüm.
Karşımda 1.80 boylarında takım elbiseli iki adam vardı.
"Eflin hanım merhaba bizi dedeniz gönderdi. Sizi götürmek için. Buyurun bu taraftan." demesi ile hızlıca başımı sallayarak adımlarımı illerdeki siyah arabaya doğru atmaya başladım.
Bir yandan da telefonumdan babamın numarasını tuşladım.
Telefonun belli bir süre çaldıktan sonra açan olmadı.
Arabaya binince dedemi aradım bu sefer o da açmayınca endişeyle yüzümü sıvazladım. Acaba Ali'ye bir şey mi olmuştu.
Öndeki şoföre "biraz daha hızlı gidebilir miyiz?" dememle başını sallayıp önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Palmiero
Teen FictionAlaz Carlo Palmiero ✨ Eflin Erez ✨ #1 bebek #2 Aşk #1 izmir #1 Araba #1 milano #2 romantik