nine

2K 269 24
                                    


"Jisung bunu bize daha önce neden söylemedin?"

"Bilmiyorum önceden bu kadar çok değildi fakat şimdi daha da çoğaldı". Jisung americanosundan bir yudum daha aldı. Görüntülü konuşmadan sonra buluşma kararı almışlardı. Hafta sonu olduğu için hepsi izinliydi. Bir kafede buluştuklarında Jisung onlara her şeyi anlatmıştı.

Felix ona birazda olsa kırılmıştı çünkü onlar birbirlerine her şeyi anlatırlardı ve Jisungun onlardan onunla ilgili bu kadar önemli bir şeyi onlara anlatmaması onu kırmıştı. "Her neyse şuan konumuz bu değil" 

Seungmin sandalyesini Jisunga döndürdü ve kollarını çaprazladı. "Demek rüyanda daha önce hiç görmediğin iki çocuğun anılarını görüyorsun ve bu son zamanlarda sadece rüya değil günlük hayatında da ortaya çıktı öyle mi?"

Jisung hızla kafa salladı. Bu grubun en akıllısı Seungmindi. Eskiden de bir belaya girdiklerinde Seungmin onları korurdu. "Bu kişilerin isimlerini biliyor musun?" dedi Jeongin limonatasından yudum alırken. Jisung kafasını sallayıp onayladıktan sonra düşündü.

"Bir tanesi uzun, kahverengi saçlı ismi Kim Dae-Jung ve onun sürekli sevgilim, bebeğim dediği biri var. Ondan boy olarak biraz küçük ve siyah saçlı davranışları küçük bir çocuk gibi ismi Park Sang-ki."

"Bunlar ne zaman başladı?" dedi Felix. "Ben ilkokuldayken bir çocuk topumu çalmıştı ardından benden boy ve yaş olarak büyük görünen bir çocuk gelip topumu onlardan almıştı ve onlara bağırmıştı. Bana topu geri verdiğinde ilk o zaman çocukların intihar ettiği anı görmüştüm ve bu beni hem korkutmuştu hem de çok üzmüştü. Çocuk gittikten sonra arkasından saatlerce ağlamıştım." Ağzının kurumasıyla kahvesinden bir yudum daha aldı. 

"Neden bilmiyorum fakat hem rüyalarımdaki çocuklara hem de o gün topumu bana geri veren çocuğa karşı fazla yakınlık hissediyorum. Nedenini bile bilmiyorum. Tanım deliriyor muyum?!"

Jisung saçlarını tutup gözlerini yumduğunda Seungmin arkadaşının ellerini tutup destek oldu. "Hayır Jisung delirmiyorsun." Felix arkadaşına çok üzülmüştü. Şuan olduğu durum kendisini çok korkutuyordu bu yüzünden bile okunuyordu. "Çocukların isimlerini internette aratmaya ne dersiniz?"

Jeonginin fikrinden sonra birbirlerine baktılar. Bu mantıklıydı. Belki de onlar hakkında önemli bilgiler bulabilirlerdi. 

Jeongin çantasındaki laptopu masaya koydu. Jisung ve Felix sandalyelerini Jeongine yaklaştırdılar Seungmin ise ayağa kalkıp arkalarına geçti. Jeongin internette ilk önce Kim Dae-Jungu arattı. 

Eski Güney Kore Cumhurbaşkanı çıkmıştı. Herkes Jisunga döndüğünde Jisung omuz silkti. "Haberler. Haberlere gir" Dedi Seungmin arkadan. Jeongin haberlere girdiğinde ilk önce Cumhurbaşkanının haberleri vardı. Fakat aşağıya inildikçe iki gencin intiharı gözüktü.

Gözüken siteye bastıklarında Jisung rüyalarında gördüğü çocukların fotoğraflarını gördü. Dae-Junga uzunca baktı. Neden bilmiyordu fakat o çocuğa karşı özlem duyuyordu. Fotoğraflara daha çok baktıkça aklına o anlar gelmeye başladı.

"Şşş sakin ol hiçbir şey olmayacak" 

"Korkuyorum..."

"Söz veriyorum..."

"Jisung! İyi misin!"

Jisung arkadaşı Seungminin bağırmasıyla yanaklarından gözyaşları aktığını fark etti. Elinin tersiyle yaşları sildikten sonra kafasıyla onayladı. "Evet... Evet iyiyim sadece... Boş verin hadi devam edelim" 

Joengin sayfayı aşağıya indirmeye devam ettikçe her şey daha kötü oluyordu Jisung için. O anları sanki kendisi yaşamış gibi hissediyordu. Sayfa en aşağıya indiğinde gözleri daha çok dolmaya başladı.

İki genci serçe parmaklarından birbirlerine kırmızı ipliklerle bağlamışlardı.

"Bu da ne!" 

Felix yüzünü buruşturarak ve tek kaşını kaldırarak sordu. Jeongin işaret parmağını kaldırdı. "Büyükannem bana bu kırmızı iplik hikayesini anlatmıştı"

"Birbirini çok seven iki kişiyi öldüklerinde serçe parmaklarından bağlarsanız bir daha dünyaya geldiklerinde o kırmızı iplik sayesinde birbirlerine bağlanırlar ve birbirlerini tekrar bulurlar" 

---------------------------------

Cidden Google aratma kısmına Kim Dae-Jung yazdığımda eski Güney Kore Cumhurbaşkanı çıktı... FYVGBYUKGBNIUYKGLBHNJM

Şu çocukların isimlerinin anlamını da yazmak istiyorum bu anlamlara göre isimlerini yazdım. 

Dae-Jung: Asil, onurlu.

Sang-Ki: Merhametli, sevecen.

Oy ve yorumlarınız benim için önemli~






See You Again -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin