twenty

1.9K 221 31
                                    


Seungmin kliniğe girip çalışan kişilere selam verdi. Ardından üzerini değiştirip kendi ofisine girdi. Bugün randevusu olan bir kaç kişiye baktıktan sonra kendisine kahve almak için ofisten çıktı. Kahvesini de aldıktan sonra klinikte duran hayvanlara baktı. Kahvesini masaya bırakıp bir yavru kediyi elleri arasına aldı. 

Yavru kedinin başını severken kedi mırıldanıyordu. Seungmin gülerek kafasına öpücük bıraktı. Çalışan bir kadın gelip Seungminin yanında durdu. "Bugün 3 yeni kişiden daha randevunuz var" Seungmin kediyle ilgilenirken kafasını salladı. "Hepsi saat kaçta bitiyor?" Kadın dosyayı ilerletti. "Saat üçte hepsi bitiyor" Seungmin kediyi yerine koyup kafasını salladı "Tamamdır. İlk randevu saat kaçta?" Seungmin hayvanlara bakarak ilerlerken kadında arkasından geliyordu. "Saat on ikide ilk randevunuz başlıyor" 

Seungmin durup bir yavru köpeğe baktı ve elini uzattı. Yavru köpek başını Seungminin eline getirip kendini sevdirdi. "Tamamdır kişi geldiği zaman bana haber verirsin" Kadın kafasıyla onayladı ve hafif eğilip Seungminin yanından ayrıldı. 

Seungmin ofisine geçtikten sonra biraz takılmaya başladı. Saat çoktan geliyordu bu yüzden kalkıp kliniği hazırlamaya gitti. Kliniğe girdiğinde temizlikçi kadına selam verip gülümsedi. Kadın da yerleri sildikten sonra klinikten ayrıldı. Seungmin klinikte iğneleri ve bir kaç eşyayı yerine yerleştirdikten sonra kapı açıldı. Kadın içeri girip ilk kişinin geldiğini söyledi. 

Seungminin onayıyla kadın köpeği getirdi. Köpek malta cinsiydi. Bembeyazdı ve arkasındaki küçük sallanan kuyruğuyla çok tatlı duruyordu. Seungmin işte bu yüzden bu işi yapıyordu. Hayvanları gerçekten çok seviyordu ve hepsine özenle bakmak istiyordu. Kadın köpeği klinik masasına çıkardığında Seungmin ilk önce kendisini köpeğe alıştırmak istedi. 

Yavaşça köpeğe dokundu ve kafasını sevmeye başladı. "Merhaba" Köpek sakindi Suengminin sevgisine karşılık gösteriyordu. Dışarı çıkardığı diliyle kesinlikle çok sevimli gözüküyordu. Seungmin dayanamayıp kafasına küçük bir öpücük bıraktı. "Sen çok tatlısın ama" Kadın iğneyi hazırlarken Seungmin köpekle oynuyordu. Köpekler kendilerini seven insanlara daha çabuk ısınabilen hayvanlardı bu yüzden Seungmin hiç zorlanmıyordu. 

Kadın iğneyi hazırladıktan sonra Seungmine uzattı. Seungmin eline eldiven geçirip iğneyi aldı. Bu sefer sakinleştirmek için kadın köpeğin başını okşuyordu. Kadın aldığı ilacı köpeğin poposunun çok az yanına sürdükten sonra köpeği sabit tutmaya çalıştı. Seungmin köpeğin korkmaması için onunla konuşuyordu. "Hiçbir şey olmayacak tamam mı sakın korkma" İğneyi yavaşça köpeğe yaklaştırdığında köpek biraz huzursuzlanmıştı fakat yine de kaçmaya çalışmıyordu. 

"Bundan sonra sana çok lezzetli bir mama vereceğim tamam mı? Bak böyle herkese vermem o mamayı değerini bil" Seungmin hala köpekle konuşurken işini çoktan bitirmişti. Bir pamukla ovaladıktan sonra iğneyi çöpe attı. Ardından köpeğin yanına gelip kafasını okşamaya başladı. "Aferin sana sen çok akıllı bir köpeksin" Ardından kadın köpeği klinikten çıkarıp sahibine götürdü. Seungmin de kadınla birlikte çıktı ve söz verdiği gibi köpeğe mamasını verdi. 

Bir günü daha böyle geçerken sonunda sonuncu randevuya gelmişti. Yorulmuştu fakat hayvanlarla uğraşmak ona çok iyi geliyordu. Kahvesinden son yudumu aldıktan sonra kahveyi masaya bıraktı. Eğer daha fazla kahve içerse bugün uyuyamayacaktı. 

Kliniğe tekrar girip temizlemeye başladı. Kesilen köpek tüylerini süpürdü ve iğneleri yeniledi. Ardından kadın içeri girip konuştu. "Son randevulu kişi geldi" Seungmin kadına arkası dönükken kafasını salladı. "Tamamdır gelsin" Kadın kapıyı kapatıp gitti. Seungmin hala etrafı toplarken kapı açılmıştı. Arkasını dönüğünde gördüğü tanıdık kişiyle kaşlarını çattı.

"Ah Seungmin!" Hyunjin gülerek neşeli sesiyle söylendiğinde Seungmin göz devirdi. Kadın elindeki köpeği klinik masasına bıraktı ve başını sevmeye başladı. Seungminde köpeğin yanına geldi. "Senin köpeğin mi?" Hyunjin Seungmine yaklaşıp kafa salladı. "Evet" Seungmin köpeğe eğilip gülümsedi. "Merhaba" Hyunjin tezgaha yaslanıp izlemeye başladı. "Seungmin tekrar Hyunjine döndü. "İsmi?" Hyunjin ellerini tezgaha dayadı. "Kkami" 

Seungmin tekrar köpeğe dönüp gülümsedi. "Merhaba Kkami!" Ardından köpeğin başına küçük bir öpücük bıraktı. Köpek mutlulukla dilini çıkardı ve havladı. Hyunjin güldü. "Seni sevdi" Seungmin arkasını dönüp dosyayı eline aldı. "Beni her hayvan sever" Biraz ima yaptığında Hyunjin güldü ve kimsenin duyamayacağı şekilde fısıldadı. "O hayvanlarda biri de ben oluyorum galiba" 

Seungmin dosyayı bırakıp köpeği kucağına aldı. "Hadi sana banyo yaptıralım" Ardından kliniğin kapalı kapısından küvet olan bir odaya girdiler. Suyu ayarladıktan sonra köpeği yavaşça yıkamaya başladı. Köpek bunu sevmiş olacak ki su ile oynuyordu. Seungmin gülerek onu yıkıyordu ve tüylerini kaşıyordu. 

Köpek yıkandıktan sonra köpeği kucağına alıp havluyla kuruladı. Ardından klinik odasına geri döndüler. Hyunjin her zamanki gibi orada duruyordu. Köpeği masaya yerleştirip tüylerini yumuşak bir tarakla taradı. Köpeğin banyo bakımı bittiğinde tırnaklarını da kesti. Bütün bakımları bitince köpeğin tekrar karnını ve başını kaşıyıp öpücük bıraktı. "Tertemiz oldun!" 

Hyunjine döndüğünde Hyunjin yakaladığı kadrajla hemen fotoğraflarını çekti. Seungmin kaşlarını çattı. "Hey! Ne hakla fotoğrafımı çekersin" Hyunjin fotoğrafı kaydettikten sonra telefonu cebine attı. "Am çok tatlıydı. Tatlı olan şeylerin fotoğrafını çekeriz değil mi?" Seungmin göz devirip Kkamiyi Hyunjinin kucağına verdi. "Kasa da ödersin" 

Herkes klinikten çıktığında Seungmin Hyunjinin arkasından hala Kkami ile oynuyordu. Hyunjin parasını ödedikten sonra Kkamiyi bıraktı. Kkami hemen merakla etrafı gezerken Hyunjin Seungmine döndü. 

"Çıkıyor musun?" Seungmin kafasını salladığında Hyunjin ellerini cebine yerleştirdi. "Seni bırakabilirim" Seungmin biraz düşündükten sonra kafasını salladı. "Tamam üzerimi değiştirip geliyorum" Hyunjin fırsat bulmuşken Seungminin kolunu tuttu. "Eve gitmek yerine seni yemeğe çıkarabilir miyim?" Seungmin kafasını sağa sola salladı. 

"Teşekkürler evime gitmek-" 

Seungminin sözünü guruldayan karnı bölmüştü. Hyunjin gülümseyip Seungminin karnını ovaladı. "Karnın öyle demiyor" Seungmin Hyunjinin elini ittirdi. "İyi tamam bekle burada salak şey" Hyunjin kafasını salladı. Seungmin sinirle ofisine geri girdi. Hyunjin etrafına bakınca Kkamiyi göremedi. "Lan neredesin!" 

Hyunjin Kkamiyi ararken Seungmin odadan kucağındaki Kkami ile çıktı. "Bu yaramaz benim odama girmiş" Hyunjin gülüp Kkaminin kafasını kaşıdı. "İşini biliyor" Seungmin göz devirdi. "Böyle bir sahibi varken ne yapsın küçük" Hyunjin Seungmini umursamadan yanına gelip elini beline koydu. 

"Hadi gidelim araba hemen şurada" Seungmin yerinde kıpırdandı. "Elini çekmezsen bir tane yapıştıracağım" Seungmin önde kucağındaki Kkami ile ilerlerken Hyunjinde arkasından koşturdu. "Yapıştıran sen olduğun sürece sorun yok!"

-------------------------------------

Hyunmin*-* 

Oy ve yorumlarınız benim için önemli~


See You Again -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin