Maria evden şüphe duysa da, ihtiyacı olduğu için evi satın almak zorunda kalır. Valizinden eşyalarını çıkartıp düzenli bir şekilde yerleştirir. Birkaç eşyasını ailesi ona destek amacıyla alır ve yeni evine gönderirler. Yeni bir televizyon, koltuklar ve bilgisayar. Maria bu evde ne kadar rahat olsa da, onu içten içe tırmalayan bir düşünce de vardır. Eğer bir zarar gelirse ne yapacağım. Eskiden dövüş sanatı kulübüne de gitmiştir Maria. Kendini korumayı bilir ama yine de düşünmeden duramaz. İzlediği korku filmleri ona bir eziyet olmuştur şimdi. Akşam olduğunda film izlerken bir ses duyar. O an Maria'nın vücudu buz gibi olmuştu tabii. Çok takıntı yaptığını düşünse de gerçekten ses geliyordur. Yavaşça parmaklarının ucunda yürürken ahşap zeminden çıtırtı sesleri geliyordu. Mutfağa geldiğinde yerde bir bıçak vardı. Sadece bıçakla kalsa da iyi idi. Bıçağın ucundan damlayan kan damlası ve küçük bir kan birikintisi. Çığlıkla birlikte salona koştu Maria. Evden neden çıkmadı o bilinmez tabii fakat nedensiz.
Telefonu aldığı gibi hemen polisin numarasını tuşlayıp aradı. Evin adresini veriyorken, sesi titriyordu bile. Polislere ne anlattıysa onu hep küçümsediler ya da inanmadılar. Kaç kere aradığını unutmuştu Maria. O an içindeki korku tüm bedenini sarmıştı. Nefesleri boşlukta yavaşça duyuluyordu. En son aradığı telefon konuşmasından sonra polisleri ikna edebildi.
"Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim size?"
"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum artık..."
"Bayan, ne oluyor? Size nasıl yardımcı olabilirim?"
"Bana inanacak mısın?"
"Bu ne demek gerçekten anlamadım bayan, ne olduğunu bana söylerseniz yardım edebilirim?"
"Benim evimde bir varlık var ya da bir insan, yaratık bile olabilir bu cehennemde!"
"Varlık ya da insan...Gördünüz mü yoksa bir tahminde mi bulunuyorsunuz bayan?"
"Görmedim ama sesler ve hareketlenme olduğunu biliyorum"
"Buna eminsiniz, öyle mi?"
"Evet, adresimi vermem gerekiyor herhalde. Harbucks mahallesindeyim, eski bir ev"
"Tamamdır, ekip gönderiyorum. Sakin kalın ve iyi günler!"
Polislerin gelmesini beklerken evi dolaşmaya devam etmek ister, Maria. İçindeki merakı bir türlü dindiremez. , bakar , inceler ama birşey bulamaz. Polisler geldiğinde Maria herşeyi polislere anlattı. Polisler kanlı bıçağı alıp incelemeye göndereceklerini söylerler. Polisler gittikten sonra Maria kendi kendine o bıçağın kimin olduğunu düşünür. Maria kendini "Belki de evin sahibinin bıçağıdır, ama bu kan birikintisini hala sorguluyorum" diye avutmaya çalışır ama bıçak evin sahibinin olsa bile nasıl yere düşerdi ama Maria tüm odaları gezmişti yani kimse yoktu. Maria kendini bazı laflarla sakinleştirmeye çalıştı ve başarmıştı. Polisler kanlı bıçağı hastaneye verdiler. Doktorlar kanlı bıçaktan örnek aldılar ve laboratuvara gönderdiler. Maria mutfağı temizlemeye başladı. Maria mutfağın çekmecelerini temizlerken bir çekmece zor açıldı. Maria çekmeceyi zar zor açmayı başardıktan sonra gördüğü şeye inanamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Musallat
HorrorMaria, 17 yaşında genç bir kızdır. Ailevi sorunlar yüzünden ebeveynleri ayrılmaya karar verir. Mahkemede kimle kalacağı sorusuyla beraber hayatı değişir. Oysaki Maria, ebeveynlerinin ikisini de seviyordur. Bu soru karşısında anne ve babasını üzmemek...