Ölümcül Musallat 58 - BÜYÜK SAVAŞ -

19 6 0
                                    

Maria ile Mark Betty'nin evine gelmişti. Maria ile Mark evin kapısını açtılar ama yaratık ortalıkta yoktu. Maria Betty'yi hatırladı ve daha çok sinirlendi. Yaratık kapıdan içeri girdi. Mark muştasıyla yaratığa yumruk attı. Yaratık acıyla birlikte yere düştü. Yaratık eline baltayı aldı ve Mark'a fırlattı. Balta Mark'ın bacağını sıyırdı ve Mark daha çok sinirlendi. Yaratık Mark'ı yere fırlattı ve baltayı havaya kaldırdı. Yaratığı gören Maria silahla yaratığa sıktı. Balta Mark'ın kafasının yanına düştü. Mark hemen ayağa kalkıp yaratığa muştayla sert bir yumruk daha attı. Yaratığın ağzından kan geldi ama yine de ayağa kalktı ve Mark'a tekme attı. Yaratık Mark'a tekme attıktan sonra Maria'ya yumruk attı ve eline baltayı aldı. Yaratık baltayı Mark'a atacakken içeriye Jennifer girdi ve yaratığa tekme attı. Yaratık kafasını merdivene çarptı ve başı yarıldı. Yaratık kalktı ve yaratığı cama fırlattı ve Maria 1. kattan aşağı düştü. Maria içeriye gidecekken yolda Amelia'yı gördü.

Maria : "Amelia ne arıyorsun burada?"

Amelia : "Sesleri duydum ve...boşver hadi içeri!"

Amelia ile Maria içeri girdiler. Amelia yaratığı sihirle havaya kaldırdı ve duvara fırlattı. Mark yaratığa tekme attı. Jennifer yaratığa yumruk attı. Amelia yaratığa doğru koşup yaratığa yumruk attı. Maria mutfağa bıçağı almaya koştu. Amelia Jennifer'ın elini tuttu ve yaratığa koştular. Amelia ile Maria yaratığa birlikte tekme attılar. Yaratık ayağa kalkıp Amelia ile Jennifer'a tekme attı. Jennifer ile Amelia yerdeydiler. Mark yaratığa muşta ile yumruk atacaktı ama yaratık daha hızlıydı. Yaratık Mark'tan muştayı alıp Mark'ın kafasına fırlattı. Jennifer ayağa kalktı ve yaratığa baltayı fırlattı. Maria mutfaktan geri döndü ve bıçağı Jennifer'a fırlattı. Jennifer bıçağı alıp yaratığa sapladı. Maria yaratığı 14 kez silahla vurdu ama yaratık hala ölmemişti. Yaratık Mark'ı alıp 2. kata çıktı ve Mark'ı 2. kattan aşağı attı. Maria ve Jennifer Mark'ın yanına koştular , Amelia ise yaratıkla tek başına kaldı. Amelia yaratığı havaya kaldırdı ve camdan fırlattı. Yaratık sert bir şekilde camdan aşağı düştü. Maria ile Jennifer Mark'ın yanına oturdular.

Maria : "MARK! Sevgilim kalk hadi! MAARKK!"

Mark : "B-b...bu yaratık çok güçlü"

Maria : "Mark şimdi seni hemen hastaney-" (Jennifer sözünü keser)

Jennifer : "SENİ SÜRTÜK! SEN İLK YARATIĞINLA DÖVÜŞ!"

Mark : "Jenifer n-ne söylüyo..söylüyorsun sen!"

Maria : "Bak benim ağzımı açtırm-" (Jennifer sözünü keser)

Jennifer : "BAŞINA SENİN O YARATIĞIN YÜZÜNDEN GELDİ MARK'IN BAŞINA BUNLAR! Ben götüreceğim!"

Mark : "M-maria bak sadec- Maria dur..."

Maria Amelia'yı çağırır ve Amelia'nın evine giderler. Jennifer Mark'ı arabaya bindirir ve hastaneye doğru yol alır. Jennifer savaşı kazanmıştı. Jennifer Mark'a çaktırmadan gülüyordu.

 Jennifer Mark'a çaktırmadan gülüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin