Ölümcül Musallat 77

22 6 0
                                    

Belly merdivenlerden çıktı ve 2. kata gitti. Mark Maria'nın ağzını kapattı ve gömleğini çıkardı. Maria ipten kurtulmaya çalıştı ama kurtulamadı. Mark pantolonunu da çıkardı. Maria ne kadar zorlasa da ipten kurtulamadı. Mark boxerini çıkaracaktı. Maria ayakları ile Mark'ın özel bölgesine tekme attı ve Mark yere düştü. Maria kendini sandalye ile kaldırarak yere attı. Sandalye kırılmıştı. Maria kafasını yere çarptı ve bayıldı. Mark Maria'yı yerden kaldırdı ve yeni bir sandalyeye bağladı. Mark Maria'yı bağlarken kapıdan biri girdi. İçeriye giren kişi Justin'di. Justin Mark'a yumruk attı ve Mark yere düştü. Justin Maria'yı kucağına aldı ve kapıdan çıktı. Justin Maria'yı arabasına koydu. Justin arabayı çalıştırdı ve arabayı eve doğru sürdü.

Justin : "Maria neden buradasın? Ve orada ne oluyordu?"

Maria : "Bir orospu vardı ve Mark'ın annesiymiş"

Justin : "Tamam , sonra ne oldu?"

Maria : "Kadın oğlumla evleneceksin dedi ve sonra ben kabul etmedim"

Justin : "Buraları geç Maria! Neden oradaydın!"

Maria : "Sen kafandan yaralandığında..silah sesi duydum ve silah sesini Mark aşşağı indikten sonra 2 dakika sonra duydum..yani Mark vuruldu zannettim"

Justin : "VURULDUYSA ONU NEDEN EVİNDE ARIYORSUN!"

Maria : "Evlerinin önünden geçtiğimde Mark içerde yerde kanlı bir şekilde yatıyordu"

Justin : "AMA SENİ BAĞLARKEN HİÇ ÖYLE GÖRÜNMÜYORDU!"

Maria : "Aslında bu bir yalanmış , Mark ölmemiş...Beni kandırmak içinmiş"

Justin : "KAN NE O ZAMAN!"

Maria : "O kan değilmiş...sadece sahte kan.."

Justin : "SEN DE KANDIN DEĞİL Mİ!"

Maria : "SEN BENİ BÖYLE EVE GİDENE KADAR AZARLAYACAK MISIN JUSTİN! YAPTIM BİR HATA!"

Justin : "Tamam konuyu kapatalım hadi!"

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin