Doktorlar Daphne'ye o Maria ile konuşurken ilaç vermişlerdi ve o ilaçlar Daphne'nin bir anda uykuya dalmasını sağladı. Daphne uyandıktan sonra polislerin sayesinde hapise sokuldu ve kendi hücresine koyuldu. Daphne kapıdan kaçmaya çalıştı ama kapı çok sağlamdı. Daphne ilk kez bu kadar çaresiz kalmıştı. Daphne bir süre hücre yatağına oturdu ve düşünmeye başladı. Tüm hapisteki kadınların elbisesi eski ve pisti ama Daphne'nin elbisesi şık ve yeniydi. Daphne diğer kadınlara bakıyordu ve diğer kadınlarda odalarından Daphne'ye. Hücredeki bir kadında aynı Daphne gibi şıktı. Hücredeki kadın Daphne'ye seslendi.
Clara : "Merhaba yeni misin?"
Daphne : "Evet yeniyim , tüm hapishanelerden kaçıyordum ama bu hapishaneden kaçamadım"
Clara : "Bu yer çok güvenli ve kaçılması imkansız bir yer"
Daphne : "Kaçabilirim sanmıştım ama olmadı"
Clara : "Daha yeni başlıyoruz ben buraya 7 yıl önce girdim ve hala çok güzelim"
Daphne : "Bende güzelim bunu unutma"
Clara : "Burada kaldığım kadar da polis öldürdüm 7 tane"
Daphne : "Vay iyiymiş ama benim buradan kurtulmam lazım"
Clara : "Buradan kurtulmak oldukça zor"
Daphne : "Nasıl kurtulacağım? Ah Lanet olsun!
Clara : "Sen neden bu kadar kurtulmak istiyorsun?"
Daphne : "Kızımı öldüren bir yaratık şimdi kızımın kocası ve saçma giyinen kadını- Şey Amelia diye bir büyücüyü öldürmeye çalışıyor"
Clara : "Yaratık mı? Dalga mı geçiyorsun?"
Daphne : "En saçması eski kocam olan o p*çi kızıma musallat olan o yaratıkla birlikte öldürme planı yapmam"
Clara : "Senin hayatın resmen b*k gibiymiş kızım"
Daphne : "Öyle ve benim adım Daphne"
Clara : "Bende Clara"
Daphne : "Tanıştığıma memnun oldum Clara"
Chloe : "Bende Daphne"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Musallat
TerrorMaria, 17 yaşında genç bir kızdır. Ailevi sorunlar yüzünden ebeveynleri ayrılmaya karar verir. Mahkemede kimle kalacağı sorusuyla beraber hayatı değişir. Oysaki Maria, ebeveynlerinin ikisini de seviyordur. Bu soru karşısında anne ve babasını üzmemek...