Ölümcül Musallat 51

18 5 0
                                    

Maria tabuta vuruyordu ama açılmıyordu. Maria tabutun kapağını biraz açtı ve içeriye toprak girdi. Maria son kez bağırdı ve Betty Maria'nın sesini duydu. Betty mezara koştu ve toprağı kazmaya çalıştı. Cenazedeki kişiler Betty'yi tutmaya çalıştılar ama tutamadılar. Betty çıldırmış gibi mezarı kazmaya başladı. Maria'nın ağzına toprak giriyordu. Betty toprağı kazıyordu ama çukur çok derin kazılmıştı. Cenazedeki kişilerde Maria'nın sesini duydular ve onlarda kazmaya başladılar. Maria'nın ağzı toprak ile dolmuştu ve boğulmaya başlamıştı ama boğulmamıştı , çünkü Betty ve cenazedeki kişiler mezarı açmayı başarmışlardı. Tek açılmayan şey tabut kalmıştı. Maria tabutun kapağını biraz açmayı başarmıştı ama tam açamamıştı. Maria tabutun içinde çıplak olduğu için Betty herkesin eve gitmesini söyledi ve Maria'yı mezardan çıkarıp , kiliseden kıyafetlerini getirdi ve Maria kıyafetlerini giydi. Betty Maria'ya ağlayarak sarıldı.

Betty : "Kızım , senin ölmeyeceğini biliyordum. Seni çok seviyorum bunu unutma tamam mı?"

Maria : "Kimsiniz acaba? Ben sizi tanımıyorum ve neden çıplağım?"

Betty : "Maria benim annen , beni hatırlamıyor musun kızım? hafızan mı? ne oldu? NE! NE! NEE!"

Maria : "Annee! seni tabi tanıyorum ya , şaka yapıyorum"

Betty : "Öyle şakalar yapma ama!" (ağlar)

Maria : "Ben neden mezardaydım?"

Betty : "Doktor senin öldüğünü söylemişti ve senin öldüğünü sandım" (ağlar)

Maria : "Yaratık! Yaratık bana bunları yaptı! BUNUN AYNISINI ONA YAPACAĞIM VE ONU EN ACI ŞEKİLDE GEBERTECEĞİM!"


Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin