Ölümcül Musallat 109 - Geçmişi Getirmek

10 2 0
                                    

Daphne ve Justin eve gelmişlerdi. Daphne Amelia'yı aradı ve gelmesini söyledi. Amelia bir süre sonra geldi. Araba patlamadan önce Justin Amelia'ya Chloe'nin yanına gitmesini söylemişti ve Daphne'ye kurtarmaya çalışmıştı. Daphne Amelia'yı aramasaydı bile Amelia oraya gidecekti. Daphne , Amelia ve Justin masaya oturdular ama kapıyı kırıp içeri giren yaratıkla masadan kalktılar. Yaratığın elinde bir küre vardı ve bu küre büyülüydü. Yaratık küreyi yere attı ve kırdı. Bir anda Daphne , Amelia ve Justin başları ağrımaya başladı. Akıllarında korkunç geçmişleri vardı ve her saniye daha çok başları ağrıyordu. Bir anda baş ağrısı durdu ama geçmişler canlandı. Daphne'nin önünde Maria'nın babası duruyordu.

Maria'nın babası : "Seni aldatıyorum evet! Sen çok aptal bir kadınsın! Ben Betty'ye aşığım"

Daphne : "Kızımı sen aldın! Kızım senin yüzünden öldü!"

Maria'nın babası : "Kızımı aldım ve tam onu bulmuşsun ve ölmüş! Lanet kadın!" (Yere tabağı atar ve kırar)

Daphne : "Beni aldatmasaydın kızım ölmeyecekti!"

Maria'nın babası : "Kızımı sen öldürdün! Kızını! Kızımı! Kızın! Katil kadın!"

Daphne : "B-ben öldürmed-" (bayılır)

Daphne dayanamayıp bayıldı. Yaratık o büyüyü nereden bulmuştu? Justin Daphne'nin yanına gidecekti ama karşısında Maria vardı.

Justin : "Maria? Hayır sen Maria değilsin sen bir hayalsin!"

Maria : "Yaratık beni öldürdü , sen ölme diye kendimi camdan aşağı attım bay bay Justin" (Camdan düşer)

Justin : "Maria! Hayır! Mariaa!" (Nefesi zorlaşır ve yere oturur)

Geçmişini yaşayanların geçmişi siliniyordu. Geçmiş acıyı yaşatıp yok oluyordu. Maria ve Maria'nın babası yok oldu. Amelia karşısına baktığında kocasını yani Thomas'ı gördü. 

Thomas Ville : "Amelia beni neden lanetledin?"

Amelia : "Hak ettin! Lanet olası!"

Thomas Ville : "Beni sen öldürdün ve katilsin! Polisler bu yaptığını öğrenirse seni yakalar ve hapse atarlar!"

Amelia : "Ama kimse bilmiyor!" (Dışarda bir kadın polisi arayıp Amelia'yı ihbar eder)

Thomas Ville : "Hapiste iyi zamanlar eski karım!"

Amelia : "Dur olamaz...Olama-" (bayılır)

Geçmiş herkeste kötü etki etmişti ve yaratık onlara bu baygın hallerinde neler yapabilirdi. Öldürebilirdi.


Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin