Ölümcül Musallat 16

47 7 4
                                    

Maria bayıldığı için Amelia onu daha kolay öldürebilecekti. Maria'nın nabzı atmıyordu. Maria ölmüştü...Maria ölmüştü ama eğer Bayan Betty gelmeseydi. Bayan Betty içeriye kapıya tekme atarak girdi. Bayan Betty kızının nabzının atmadığını görünce çıldırdı. Bayan Betty "KIIZIIMM!" diye bağırarak Amelia'nın üstüne doğru koştu. Betty Amelia'yı Maria'nın üstünden aldı ve duvara fırlattı. Betty Amelia'ya çok sert bir yumruk attı. Amelia yere yığıldı. Betty Amelia'nın boğazından tutup yukarıya çekti. Betty Amelia'nın kafasını duvara vurup Amelia'yı bayılttı. Eğer Bayan Betty gelmeseydi Maria çoktan ölmüş olabilirdi. Betty Maria'yı uyandırmaya çalıştı.

Maria'nın annesi : "MARİAA! MARİAAA! HADİ KALK KIZIM!

Maria : "Ahh..B-b-b...Ölmedim..Yaşıyorum"

Maria'nın annesi : "Hayır kızım , hayır ölmedin yaşıyorsun"

Maria : "O nerde p-peki?"

Maria'nın annesi : "Seni boğuyordu bende onu bayılttım"

Maria : "Anne onu öldürmedin değil mi?"

Maria'nın annesi : "Hayır tabi ki kızım , ben katil olmak için çok gencim"

Maria : "Tamam tamam , sen onu bunu boşver de beni ayağa kaldır"

Maria'nın annesi : "Tamam hadi gel bakalım"

Betty Maria'yı ayağa kaldırır ve Maria'yı Amelia'nın evindeki bir koltuğa yatırır. Maria bir süre sonra kalkar ve kendine gelir. Maria koltuktan kalktığında Amelia'ya bakar. Amelia hala uyanmamıştı ve Amelia'nın uyanmaması Maria için büyük bir fırsattı.


Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin