Ambulans gelmişti. Betty'de hastaneye Maria ile gelmek istiyordu ama sonra aklına Polis Steven'ın hala evden çıkamadığını hatırladı. Betty çok duygusal bir kadın ve duygusal olduğu gibi yardımsever ve merhametliydi. Betty Maria'yı tek başına hastanede bırakacağına üzülmüştü ama Polis Steven'da bir insandı. Betty hemen Polis Steven'ın yanına koştu. Betty Polis Steven'ın yanına geldikten sonra ona nasıl olduğunu sordu.
Maria'nın annesi : "Nasılsınız Polis Steven?"
Polis Steven : "Biraz kolum ağrıyor"
Maria'nın annesi : "Size de ambulans çağırmamı ister misiniz?"
Polis Steven : "Yok hiç zahmet etmeyin , ben bir taksi tutar o taksiyle hastaneye giderim"
Maria'nın annesi : "Tamam ama bir şey olursa numaramı biliyorsunuz ararsınız"
Polis Steven : "Tamam bir şey olursa ilk sizi arayacağım"
Maria'nın annesi : "Evet , görüşürüz Polis Steven!"
Polis Steven : "Tamam Bayan Betty!"
Maria hastaneye ulaşmıştı. Doktorlar acilen Maria'yı ameliyata aldılar çünkü Maria'nın ölme riski vardı. Betty ambulansa yetişemedi bu yüzden arabasını aldı ve hastaneye doğru gitti. Betty hastaneye ulaşmıştı ve hemen Maria'yı bulmalıydı. Betty hemen danışmana Maria'nın nerde olduğunu sordu ve danışman Maria'nın ameliyata alındığını söyledi. Betty Maria'nın ameliyatta ölme riskinin olup olmadığını sordu ama danışman bilmiyordu. Betty danışmanın önünden geçen bir doktora Maria'nın ameliyatta ölme riskinin olup olmadığını sordu ve doktor 4 yerinden bıçaklandığında 2 damarının kesildiğini söyledi. Betty'nin bayılmasına ramak kala Betty tekrar ölme riskinin olup olmadığını sordu. Doktor bu soruya %50 yaşama şansı var , %50 ölme riski var diye cevap verdi. Betty danışmanlık masasındaki her şeyi yıktı geçti ve sonra da sinirden bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Musallat
HorrorMaria, 17 yaşında genç bir kızdır. Ailevi sorunlar yüzünden ebeveynleri ayrılmaya karar verir. Mahkemede kimle kalacağı sorusuyla beraber hayatı değişir. Oysaki Maria, ebeveynlerinin ikisini de seviyordur. Bu soru karşısında anne ve babasını üzmemek...