Ölümcül Musallat 65

17 6 0
                                    

Mark kendine gelmişti ama çok sinirliydi. Jennifer Mark'ın evinin önündeydi. Mark arabasına bindi ve eve geldi. Mark Jennifer'ı evin kapısında gördüğünde daha çok sinirlendi.

Jennifer : "Bebeğim , galiba doğru yolu seçtin ha?"

Mark : "Doğru yol ha? DOĞRU YOL HA! DOĞRU YOLU SANA GÖSTERİCEM BEN SANA!"

Mark Jennifer'ın üstüne doğru koştu. Jennifer sıkışmıştı. Jennifer kaçmak için evin kapısını açtı ama Mark Jennifer'ı itti ve kapı kapandı.

BU OLAYDAN 1 GÜN SONRA

Maria ile Justin Mark'ın evine gittiler ve polisleri gördüler. Maria ile Justin içeri girdiklerinde Jennifer'ı gördüler. Maria çok şaşırmıştı , çünkü Mark bu kadar cani biri olamazdı. Maria olanları çok merak ediyordu ve bir polise olanları sordu.

Maria : "Selam polis bozunt- şey polis bey , burada neler oldu?"

Polis : "Jennifer Scaret adındaki bayan bu evde ölmüş"

Maria : "Kimin öldürdüğünü biliyor musunuz peki?"

Polis : "Kimin öldürdüğünü tam olarak bilmiyoruz ama Mark Soverny adındaki kişi ile son ses kayıtları var"

Maria : "Ses kayıdını bana dinletme şansınız var mı?"

Polis : "Dinletebilirim ama yardım edebilecek misiniz?"

Maria : "Ben Mark Soverny'yi tanıyorum"

Polis : "Tamam o zaman dinleteyim , Mark Soverny öldürmüş olabilir mi?"

Maria : "Bilmiyorum ama o öyle şeyler yapacak bir adam değil herhalde"

--- MARK SOVERNY VE JENNİFER SCARET'İN SON SES KAYITI ---

Jennifer : "Bebeğim , galiba doğru yolu seçtin ha?"

Mark : "Doğru yol ha? DOĞRU YOL HA! DOĞRU YOLU SANA GÖSTERİCEM BEN SANA!"

Jennifer : "AH! Mark ne yapıyorsun!"

Mark : "Maria senin yüzünden artık beni sevmiyor!"

Jennfer : "BEN SENİ SEVİYORUM AH! DUR YAPMA!"

Mark : "MARİA'YI GERİ KAZANMAK İÇİN BUNU YAPM..(KAYDIN SONU)

(KAYDIN SONU)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin