Ölümcül Musallat 100 - Maria Greet 3 Hafta Önce.....

13 2 0
                                    

Daphne : "Ne oldu?"

Daphne'nin adamı : "Maria Greet'ten bir haber geldi"

Daphne : "Ne haberi? Ne olmuş Maria'ya?"

Daphne'nin adamı : "Los Angeles'taki tüm otellere bakamadık ama araştırdık ve Maria Greet'ten bir haber aldık"

Daphne : "Tamam söyle"

Daphne'nin adamı : "Maria Greet bir otelde değil"

Daphne : "Neredeymiş?"

Daphne'nin adamı : "Maria Greet sizin neyiniz oluyor Daphne Hanım?"

Daphne : "Kızım ama babası beni aldattığı için ondan intikam almak için kızımla görüşemedik"

Daphne'nin adamı : "Nasıl intikam aldınız? Beni ilgilendirmez ama?"

Daphne : "Kızıma musallat olan bir yaratık vardı ve ben yaratıkla iş birliği yaptım"

Daphne'nin adamı : "Nasıl yani?"

Daphne : "Yaratık kızımı öldürmek istiyordu ve bende yaratığa kızıma saldırmaya çalışacağını ama kızıma değil o pisliğe saldıracağını söyledim ve yaratık onun kafasına balta sapladı , geberdi!"

Daphne'nin adamı : "Anladım ve ben size Maria Greet yani kızınızla ilgili bilgiyi vereyim"

Daphne : "Evet?"

Daphne'nin adamı : "Maria Greet 3 hafta önce evinin camından düşerek hayatını kaybetmiş"

Daphne : "Ne diyorsun sen? Belki başka Maria Greet'tir! KIZIM ÖLEMEZ! ONU DAHA YENİ BULMUŞTUM! LANET OLSUN! MARİAA! HAYIR!

BU OLAYDAN 1 GÜN SONRA 

Daphne Maria'nın ölümünden sonra Justin'in evine gitti. Justin iyileşmişti ve biraz sakinleşmişti ama hala Maria'yı özlüyordu. Daphne Justin'in kapısını çaldı. Justin kapı sesini duyduğu gibi kapıya koştu ve kapıyı açtı.

Daphne : "Bana neden yalan söyledin?"

Justin : "Ne yalanı?"

Daphne : "Benimle oyun oynamayı bırak Justin! Kızım ölmüş! Biliyorum!"

Justin : "Üzülmemen için söylemedim ama sen beni vurdun hatırlıyorsan!"

Daphne : "Bak polisler peşimdeydi ve hala peşimdeler...Özür dilerim.."

Justin : "Tamam seni affediyorum ama buraya neden geldin?"

Daphne : "Bana kızıma ne olduğunu en küçük ayrıntısına kadar anlatır mısın?"

Justin : "Tamam içeri gel anlatayım"

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin