Ölümcül Musallat 94

13 4 0
                                    

Daphne silahın tetiğini çekti ama silahın içinde kurşun olmadığı için vuramadı. Daphne dolabın çekmecesini açtı ve çekmecenin içindeki kurşunu aldı ve silaha koydu. Daphne silahı Mark'a doğrulttu ve parmağını tetiğe koydu. Daphne tetiğe bastı ama Mark yerden kalktı. Mark Daphne'nin üstüne atladı ve Daphne'nin silahını almaya çalıştı. Mark silahı Daphne'den almaya çalışıyordu. Mark silahı aldı ama Daphne Mark silahı almadan önce tetiğe bastı. Silahtan çıkan kurşun Daphne'ye geldi ve Daphne yere düştü. Mark kafasını dolaba vurdu ve bağırdı.

BU OLAYDAN YARIM SAAT SONRA

Mark kafasını dolabın sivri kenarına vurmuştu. Justin ambulans ve polisi aradı. Daphne omzundan vuruldu. Polis ve ambulans yoldaydı. Justin Daphne'nin yanına çöktü ve yarasına baktı. Daphne polis seslerini duydu ve yavaşça ayağa kalktı.

Justin : "Daphne ayağa kalkmamalısın! Yaralısın!"

Daphne : "Polisl-polisler geliyor mu?"

Justin : "Evet geliyorlar şimdi yere uzan yaralısın"

Daphne : "Lanet olsun!"

Daphne yerdeki silahı aldı. Daphne silahı Justin'e doğrulttu. Justin çok şaşırdı. Daphne parmağını tetiğe koydu.

Daphne : "Polisler geliyor ve beni yakalarlar- ahh! omzum! s!ktir!"

Justin : "Yardım edin! Amelia!"

Daphne : "Bunu sen istedin Justin! Biraz canın yanacak!" 

Daphne Justin'i göğsünden vurdu. Daphne topuklu ayakkabısının bir tanesini çıkarıp camı kırdı. Daphne camdan atlayacaktı ama çok yüksekti. Polis ve ambulans gelmişti. Daphne topuklu ayakkabısını giydi. Polisler kapıyı kırmaya çalışıyorlardı. Polisler bir süre sonra kırık camı farkettiler ve kırık cama koştular.

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin