Ölümcül Musallat 130 - Justin Çok Değişti

6 1 0
                                    

Justin ile Kesha salonda oturuyorlardı. Televizyonda film izliyorlardı ve filmin adı "Kocam bir KATİL!"di. Kesha bu filmi izlerken ne kadar korksa da Justin'in böyle bir şey yapmayacağı için korkmuyordu. Justin filmi izlerken bir anda öksürdü ve hemen tuvalete koştu. Kesha çok korkmuştu. Bir an olan bu öksürük onu korkutmuştu. Justin'in arkasından Kesha koştu. Justin tuvalete girdikten sonra arkasından kapıyı kilitledi. Kesha tuvalete geldikten sonra kapıyı açmaya çalıştı ama açamadı. Tuvaletten kusma sesleri geliyordu. Kesha çok korkuyordu. Kesha hemen Justin'e seslendi.

Kesha : "Justin! İyi misin!"

İlk önce Justin'den bir cevap gelmese de ikincisine cevap verdi.

Justin : "İyiyim Kesha korkacak bir şey yok"

Kesha : "İyi olduğuna emin misin?"

Justin : "Kesha ne dememi bekliyorsun iyiyim işte!"

Kesha : "Bunu demeni bekliyorum!"

Justin : "Kesha böyle durma da bana su getir!"

Kesha : "Tamam getiriyorum bekle" (Su almaya gider)

Justin : "Ah! Daphne'yi öldürmek paha biçilmezdi! Ama şimdi Kesha da var! Ha ha haa!"

Kesha koşarak mutfağa gitti ve bardağa su doldurdu. Kesha tam Justin'in yanına gidecekken bir anda kan kustu ve bir anda gülmeye başladı.

Kesha : "Ha ha haa! Kesha bir şey yapmadı! Justin'i öldürmek daha mantıklı!"

Kesha suyun içine zehir koydu ve Justin'e götürdü. Justin şaşırmış ve korkmuş gözüküyordu. Sadece öksürdüğünü hatırlıyordu. Justin hemen tuvaletin kapısını açtı ve rahat bir nefes aldı. Kesha suyu getirmişti. Justin suyu içti ve bir anda nefes alamamaya başladı. Justin zehirlenirken Kesha'nın son sözleri şunlardı.

Kesha : "Ah aptal Justin! Ben aslında Kesha değilim! APTAL! Ben.....



Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin