Ölümcül Musallat 129

11 1 0
                                    

Justin : "Amelia eğer bu cinayeti itiraf ederse- Hass'ktir!"

Polis Amelia gittikten sonra Justin'e doğru koştu. Bunu gören Justin polisin elinde şamdanı ve koştuğunu görünce polisten kaçmaya başladı. Şamdanda katilin parmak izi olabilirdi. Polis Justin'i tuttu tutacaktı ama Justin durmuyordu. Bu olaylar olurken Kesha çok sessizdi. Evden hiç çıkmıyordu. Justin de zar zor çıkıyordu. Kesha Justin'in dışarı çıkıp yakalanmasından çok korkuyordu. Michael Daphne'yi kaybettikten sonra çok suskun ve halsizdi. Ama Michael'da Daphne'yi öldürmüş veya yanlış bir hareketle vurmuş olabilirdi. Clara ise Daphne'nin öldüğü bu günlerde çok mutluydu. Sanki hiç Daphne ölmemiş ve yaşıyor gibiydi. Polis Justin'in ceketini tuttu ve Justin'i kendine çekti. Justin polisin onu tuttuğu an ceketini çıkardı ve polisten tekrar kurtuldu. Bu cinayette çok şüpheli vardı. Maria bir ruh olarak geziniyordu ve bir an arkasından biri onun omzunu tuttu ve sıktı. Maria'nın canı çok yanmıştı. Maria arkasını döndüğünde arkasında Daphne vardı.

Maria : "AH! Ne yapıyors- Anne?"

Daphne : "Beni kimin öldürdüğünü söyle!"

Maria : "Ben gerçekten bilmiyorum"

Daphne : "Tamam bakalım beni kim öldürmüş?"

Maria : "Nasıl?"

Daphne büyüyle o gün ikinci katta ne yaşandığını Maria'ya izletti ve Maria'da şok oldu.

Maria : "Bunu nasıl yapmış olabilir!"

Daphne : "Beni camdan atarak Maria!"

Maria : "Ah! Lanet olsun! Nasıl! LAANEETT OOLSUUNN!"

----------------------------------------------

Acaba kim öldürdü?

Yorumlarda belirtin :)

----------------------------------------------



Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin