Ölümcül Musallat 25

31 6 0
                                    

Betty bayılmıştı. Betty'ye hemen bir oda ayarladılar ve odadaki yatağa yatırdılar. Maria hala ameliyattaydı. Ameliyat biraz uzun sürecek gibi sürüyordu çünkü yaralar çok büyük ve bıçak çok derine girip 2 damarı kesmişti. Ameliyat çok başarılı bir şekilde 6 saat içerisinde bitirilmişti. Artık tek şey Maria'nın uyanmasıydı. Betty 2 saat uyumuştu ve kalktıktan sonra hastanenin yemekhanesine gidip bir şeyler atıştırmıştı. Doktor Betty'nin yanına gelip güzel haberi ona verdi. Betty doktora teşekkür ettikten sonra koşa koşa Maria'nın yanına gelmişti ve Maria uyanmıştı ama hala biraz narkozluydu. 

Maria'nın annesi : "KIZIM AMELİYATTAN ÇIKMIŞSIN ÇOK SEVİNDİM SAĞLIĞINA GERİ KAVUŞTUĞUNA!"

Maria : "Anne her şey tamam da benim biraz başım dönüyor"

Maria'nın annesi : "Şey kızım hala biraz narkozlusun da , ameliyattan çıktın"

Maria : "Ameliyata mı girdim! lanet olsun ya , ben daha Endonezya'nın içine bile girmedim"

Maria'nın annesi : "Kızım sen iyi misin?"

Maria : "Ya sen ne diyorsun! tabi iyiyim yoksa nasıl 300 tane köpeğe bakabilirim"

Maria'nın annesi : "Ay bende kızla konuşma yarışı yapıyorum , kız niye öyle konuşuyor çünkü hala biraz narkozlu"

Betty Maria'nın odasından çıkar. Maria'da biraz daha uyur ve kendine gelir. Maria kendine gelir ve uyanır. Uyandığında kendini hastanede görünce şaşırır çünkü onun tek hatırladığı yaratığın onu bıçakladığıydı.

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin