Ölümcül Musallat 3

220 13 2
                                    

Maria çekmeceyi açtığında önüne "seni öldüreceğim" yazan bir kağıt ile karşılaştı. Maria kağıdı alıp hemen çöpe attı. Maria biraz cesaretlenmişti. Maria yavaş yavaş eve alışmıştı. Maria yine sesler duymaya başladı. Herşey sallanıyordu. Maria ilk olarak deprem zannetti. Maria evden çıkmak için kapıya koştuğunda kapıda bir yaratık duruyordu. Yaratık Maria'ya doğru koştu , Maria'da kaçmaya başladı. Maria salonda kapana kısılmıştı. Yaratık Maria'nın kolunu ısırdı ve onu duvara fırlattı. Maria birini arayamazdı çünkü o zamana kadar ölürdü. Maria hemen bir sandalye alıp yaratığın kafasında kırdı. Yaratık daha da sinirlenmişti. Maria mutfağa kaçtı. Yaratık mutfağa gelip Maria'yı yiyecekti ki Maria eline bir çatal alıp yaratığın başına çatalı soktu. Yaratık Maria'yı tuttu ve Maria'nın başını musluğa vurup kayboldu. Maria'nın başı dönüyordu. Maria telefona ulaşmaya çalışıyordu. Maria telefona ulaşamadı ve kendini uykuya verdi. 

Maria bir süre sonra uyanmıştı ama bodrum katında kilitli bir şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Maria bir süre sonra uyanmıştı ama bodrum katında kilitli bir şekilde. Bodrum katı çok karanlık ve pisti. Maria'nın başı dönüyordu. Maria dayanamadı ve kustu. Bodrum katında hiçbir şey gözükmüyordu ve ayrıca kapıda kilitliydi. Maria merdivenlerden yavaşça inmeyi başardı. Maria'nın tek sorunu kapıyı ne ile açacağıydı. Maria bir şeyi elledi ama ellediği şeyin ne olduğuna dair hiçbir bilgisi olmamasıydı.

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin