Ambulans Maria'yı hastaneye getirmişti. Doktorlar Maria'yı ameliyathaneye aldıklarında Maria'nın başının çok hasar aldığını gördüler. Bu işin tek bir çözümü vardı. Tek çözüm ne yazık ki.....
Ameliyat çok zor geçecekti. Ameliyat 10 saat sonra sona erdi. Maria hasta odasındaydı ve değişik hissediyordu. Maria sadece merdivenlerden düştüğünü hatırlıyordu. Bir süre sonra odaya hemşire girdi ve Maria'ya bir ayna verdi. Maria ilk önce anlamadı ve aynayı aldı. Maria aynaya baktığında.....
Maria aynayı yere fırlattı ve ağlamaya başladı.....
Maria gördüğü şey karşısında sinir krizi geçirdi ve odadaki eşyaları etrafa atmaya başladı. Hemşire diğer hemşireden sakinleştirici istedi. Hemşire sakinleştiriciyi Maria'ya verdi ve Maria sakinleşmeye başladı ama hala sakin değildi.
2 DAKİKA ÖNCE
Ameliyat çok zor geçecekti. Ameliyat 10 saat sonra sona erdi. Maria hasta odasındaydı ve değişik hissediyordu. Maria sadece merdivenlerden düştüğünü hatırlıyordu. Bir süre sonra odaya hemşire girdi ve Maria'ya bir ayna verdi. Maria ilk önce anlamadı ve aynayı aldı. Maria aynaya baktığında Maria'nın yüzü değişmişti. Maria yüzünü elledi ve sanki o kişi Maria değildi. Maria aynayı yere fırlattı ve ağlamaya başladı.
Bu olaydan yarım saat sonra odaya Justin girdi ve Maria ağlamaya başladı.
Justin : "Maria bu sen misin?"
Maria : "D-daha beni tanımıyorsun!" (ağlar)
Justin : "Ağlamana gerek yok"
Maria : "Bu halimle beni ya sevmezsen!" (ağlar)
Justin : "Ben seni yüzün için sevmiyorum , o iyi kalbin için seviyorum"
Maria : "Mark aşşağı indiğinde silah yanımda yoktu , sonra bir silah sesi geldi. O kendini öldürmüş olabilir mi?"
Justin : "Ölmemiştir"
Maria : "Ama ya öldüyse! Bir insan daha öldü ve büyü boşa gitti! Ama aslında Betty'nin ruhundan bir büyü daha yapmıştım"
Justin : "Onu saklamalısın! Onu da kaybedemeyiz! Aslında ben de senin için ölürüm ama?"
Maria : "HAYIR ÖLEMEZSİN! Senin gibi yakışıklı ve dürüst erkek bulamam"
Justin : "Sen çok mu tatlı olmaya başladın acaba?"
Maria ile Justin bir süre öpüşürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Musallat
HorrorMaria, 17 yaşında genç bir kızdır. Ailevi sorunlar yüzünden ebeveynleri ayrılmaya karar verir. Mahkemede kimle kalacağı sorusuyla beraber hayatı değişir. Oysaki Maria, ebeveynlerinin ikisini de seviyordur. Bu soru karşısında anne ve babasını üzmemek...