Ölümcül Musallat 10

79 10 1
                                    

Herşey yanıyordu. Maria yaratığın kafasına sandalye fırlattı. Maria dumanlar içinde öksüre öksüre yaratıkla savaşıyordu. Maria'nın annesi ve babası Maria'nın kaldığı eve gitmeye , Maria'yı ziyaret etmeye gittiler. Yaratık Maria'nın boğazından tutup yere fırlattı ve ona yumruk atmaya başladı. Maria'nın annesi ile babası eve çok yaklaşmışlardı ama Maria'nın evinin yandığını bilmiyorlardı. Maria'nın annesi ile babası eve yaklaştıklarında evin yandığını gördüler ve hemen oraya koştular. Maria'nın babası hemen içeri girmek istiyordu.

Babası : "KIIIZIIMMM! SENİ KURTARMAYA GELİYORUM!"

Annesi : "Gidemezsin! Ev yanıyor görmüyor musun!" (ağlar)

Babası : "TABİKİ GÖRÜYORUM AMA KIZIM İÇERDE!"

Annesi : "O SENİN KIZIN OLDUĞU GİBİ BENİMDE KIZIM!"

Maria evden çıkmak için çıkış bulmaya çalışırken bir yandan da yaratık ile savaşıyordu. Maria çıkış arıyordu ama tüm çıkışlar yanıyordu. Maria hiçbir yerden çıkamazdı ama arka kapı hariç. Maria yaratıkla dövüşecek zaman bulamadan arka kapıya koştu. Maria'nın annesiyle babası hemen itfaiyeyi aradılar. Maria'nın babası kızının ölmüş olacağını düşünmekten delirecekti. Maria'nın babası arka kapıyı gördü ve hemen arka kapıdan içeri girebileceğini gördü. Maria'nın babası arka kapıya doğru koştu. Maria'nın annesi Maria'nın babasını tutamadı. Maria'da aynı şekilde arka kapıya koşuyordu ve arkasında yaratık vardı. Maria arka kapıya ulaşmıştı ve kapıyı zorluyordu ama kapı açılmıyordu. Maria'nın babası da kapıyı zorluyordu ama açılmıyordu. Yaratık eline baltayı aldı ve.....

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin