Daphne baltayı aldı ve Amelia ile geri döndü. Daphne baltayı yaratığın kafasına sapladı. Justin baltayı yaratığın sırtından çıkardı ve defalarca yaratığa vurdu. Yaratığın ağzından şelale gibi kanlar gelmeye başladı. Amelia sihirle yaratığa vurdu. Daphne yaratığın kafasına tekme atıyordu. Chloe hala ağlıyordu. Daphne yaratığı bırakıp Chloe'nin yanına gitti. Daphne bir süre sonra Chloe'yi susturdu. Yaratık bağırarak kayboldu. Daphne , Amelia ve Justin aşağı indiler ve koltuğa oturdular.
Justin : "Neden o geri döndü? Maria onun yüzünden öldü!" (ağlar)
Amelia : "Gözlerime inanamıyorum o pislik nasıl ölmeyebilir? Hepsi benim suçum büyü yok etmedi belki de yanlış büyü verdim ona ve öldü!" (ağlar)
Daphne : "En aptalca olan şey kızımı öldüren o pislik yaratıkla Maria'nın babasından intikam almak için iş birliği yapmam" (ağlar)
Amelia : "Nasıl bir iş birliği? Ne intikamı?"
Daphne : "Maria'nın babası beni Betty ile aldattı ve bende Maria'ya saldırıyormuş gibi yapıp babasına saldırmasını söyledim babası geberdi ama aslında kızıma musallatmış"
Justin : "O pislik nasıl yaşayabilir? O büyüden sonra yok olmadı mı?"
Amelia : "Bilmiyorum ama bu işin içinde bir terslik var çünkü büyüyü doğru yaptığıma eminim!" (ağlar)
Daphne : "Yaratığı az önce nasıl etkisiz hale getirdiysek hep öyle yapacağız ve onu yok edene kadar etkisiz hale getireceğiz"
Justin : "Daphne yaratık her gün daha çok güçleniyor! Nasıl yeneceğiz? Sonsuza kadar etkisiz hale mi getireceğiz! Hem zaten yarın ya da iki üç gün sonra etkisiz hale de belki getiremeyiz!"
Daphne : "Ne yapacağız o zaman kızımın intikamını alacağım! Benim adamlarım eğitimliler onlarla yardımlaşabiliriz!"
Amelia : "Evet bu iyi bir fikir gibi gözüküyor , Justin?"
Justin : "Tamam ama Daphne polisler tarafından aranıyor eğer Daphne'yi bulurlarsa grup kopar"
Amelia : "Ha o da doğru-" (Daphne sözünü keser)
Daphne : "Hapisten kaçma da üst seviyeyim ben Justin , kaçabilirim! Kaç kere kaçtım ben hapisten! Yani ben seni vurmadan önce de aranıyordum"
Justin : "Tamam sen bilirsin ama yine de dikkatli ol!"
Daphne : "O iş bende Justin korkma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Musallat
HorrorMaria, 17 yaşında genç bir kızdır. Ailevi sorunlar yüzünden ebeveynleri ayrılmaya karar verir. Mahkemede kimle kalacağı sorusuyla beraber hayatı değişir. Oysaki Maria, ebeveynlerinin ikisini de seviyordur. Bu soru karşısında anne ve babasını üzmemek...