Ölümcül Musallat 106 - Baskında Büyük Kaza

9 2 0
                                    

Yarın oldu ve herkes arabasıyla terkedilmiş depoya geldi. Herkes arabasından indi ve deponun içine girdi. Depo 3 yıl önce terkedilmişti. 

Daphne : "Başımızda o kadar bela varken o mafya salağı da beni buldu"

Justin : "Nasıl kurtulacağız?"

Daphne : "Burası terkedilmiş bir depo ve her toplantımızı burada yapacağız"

Amelia : "Nasıl kurtulacağız o yaratıktan , mafyadan ve polislerden?"

Daphne : "Buraya yaratık gelemez ve mafya da , bu arada polislerde gelemez"

Justin : "Ne yapacağımızı söyle Daphne!"

Daphne : "Polislerden kurtulamayız ama mafyayı öldüreceğiz"

Amelia : "Nasıl?"

Daphne : "Bugün evine bir baskın yapmayı düşünüyorum ve baskında o pisliği geberteceğiz"

Justin : "Tamam da bu herifin evi nerede?"

Toplantı böyle devam etti. Plana katılmayan şey Robert'ın onları takip etmesiydi. Robert adamlarıyla depoya girdi ve silahları sıkmaya başladılar. Daphne , Amelia ve Justin bir anda gelen silah sesiyle birlikte arkalarına baktılar. Daphne , Amelia ve Justin konteynerların arkasına geçip silahlarını çıkardılar. Amelia da yanına silah almıştı. Bu atışma uzun sürmedi. Robert'ı uzun zamandır arayan polisler Robert'ı takip edip depoya geldiler ve içeri geldiler. Polisler silahları çıkardılar ve her yere sıkmaya başladılar. Hepsi konteynerlarda korundu ve saklandılar. Bu atışma uzun sürmeden Robert ve adamları kaçmaya başladılar. Bunu gören Daphne , Amelia ve Justin arabalarına koştular. Justin ve Amelia arabasına binmeye giderken Daphne arabasına bindi ve gaza bastı. Daphne arabayla kaçarken Robert arabasıyla Daphne'ye çarptı ve Daphne büyük çukura girdi. Arabadan dumanlar gelmeye başladı. Araba patlayacaktı. Daphne çukura düştüğünde çığlık attı. Daphne'nin çığlığını duyan Justin sesin geldiği yere doğru koştu ama etrafta polisler vardı. 

Justin : "Daphne! Nerdesin!"

Daphne : "Justin araba patlayacak git kurtar kendini!"

Justin : "Hayır! Seni almadan gidemeyiz!"

Daphne : "Justin git dedim sana!"

Justin : "Gitmeyeceğim Daphne seni kurtaracağ-"

Bir anda etrafa yüksek bir patlama sesi geldi ve yangın başladı. 

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin