Ölümcül Musallat 34

27 5 0
                                    

Maria cam parçasıyla yaratığın kolunu kestikten sonra cam parçasını bahçeye fırlattı ve topuklu ayakkabılarını çıkardı. Maria topuklu ayakkabılarıyla yaratığın kolunu kelepçeledi ve ters döndürdü. Maria topuklu ayakkabılarıyla yaratığı kendine çekti ve yaratığı cama itti ve yaratık camdan aşağı bahçeye düştü. Maria hızlı bir şekilde merdivenlerden indi ve Betty'nin yanına gitti. 

Maria : "Anne iyi misin!"

Maria'nın annesi : "......"

Maria : "ANNEE!"

Maria'nın annesi : "N-noldu kızı..."

Maria : "Dur tamam hayatta olduğunu anladım , konuşup kendini yorma"

Maria'nın annesi : "Şimdi ne yapacağ..."

Maria : "Sen kendini yorma burdan hızlıca gitmemiz lazım"

Maria'nın annesi : "T-tama...."

Maria : "Dur seni kaldırayım , şimdi bana tutun ve biraz hızlı yürümeye çalış"

Maria arabayla kaçmayı planlıyordu. Maria Betty'nin hayatta olduğunu öğrenince rahatladı. Maria ile Betty dışarı çıktılar ve arabaya doğru giderken yaratık ortaya çıktı. Yaratık Betty'ye doğru koştu ama Maria yaratığa sert bir tekme attı ve yaratık yere düştü. Maria yaratığın boğazına topuklu ayakkabısıyla bastırdı. Yaratık ayağa kalktı ve Maria'nın ayağını tuttu. Yaratık Maria'nın ayağından tutup Maria'yı yere fırlattı. Yaratık Betty'ye yumruk attı ve Betty yere düştü. Maria hemen ayağa kalktı ve topuklu ayakkabısını çıkardı. Maria topuklu ayakkabısıyla yaratığın yüzüne vurdu. Maria yaratığı yere fırlattı ve topuklu ayakkabıyla vurmaya devam etti. 

Maria : "ANNE ARABAYA GİT!"

Maria'nın annesi : "T-tamam kı...kızım.."

Maria : "HADİ ÇABUK OL!"

Betty arabaya doğru yürüdü. Betty arabaya binmişti. Maria yaratığın kafasına topuklu ayakkabıyla vurdu ve yaratığı topuklu ayakkabıyla boğmaya çalıştı.

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin