Yaratık camdan bakarken bir anda nefesi kesildi. Betty yaratığın sırtına baltayı sokmuştu. Betty baltayı yaratığın sırtından çıkardıktan sonra yaratığı kendine döndürüp baltayı kafasına soktu ve yaratık yerde kanlı bir şekilde can çekişti. Yaratık ayağa kalkıyordu. Betty yaratığın kalktığını gördüğünde bu sefer baltayı koluna sapladı ve yaratık yine yere düştü. Betty kapıya doğru yürüdü ve yaratık Betty'ye yumruk attı. Betty yere düştü ve elindeki baltayı yere düşürdü. Yaratık baltayı aldı. Yaratık Betty'ye vuracakken Betty daha hızlı davrandı ve yaratığın kafasına tekme attı. Yaratık kafasını duvara vurdu ve yere düştü. Yaratık Betty'yi inanılmaz şekilde sinirlendirmişti. Maria ormanda bir süre gezdikten sonra eve geldi ama evin kapısı kilitliydi.
Maria kapının kulpunu zorladı ama kapı açılmadı. Yaratık masadaki vazoyu aldı ve vazoyu Betty'nin kafasında kırdı. Betty'nin canı çok acımıştı. Yaratık Betty'nin elindeki baltayı eline aldı ve camdan aşağı attı. Yaratık Betty'yi boğmaya çalıştı. Betty yaratığın ellerini boğazından çekmeye çalıştı ama başarısız olmuştu. Maria kapının kilitli olduğunu anladığında kapıyı kırmaya çalıştı ama kıramadı. Betty yaratığın ellerini boğazından çekmeyi başarmıştı. Betty yaratığa yumruk attı ve yaratığı yere yatırdı. Maria hala kapıyı açmaya çalışıyordu ama açamıyordu. Betty yaratığı yere yatırdıktan sonra yaratığın kafasına tekme attı. Yaratık ayağa kalktı ve Betty'ye sert bir tekme attı. Betty yere düşmüştü. Yaratık Betty'ye tekme attı ve Betty'nin üzerine oturup Betty'ye yumruk atmaya başladı. Maria tüm gücüyle kapıyı açmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Yaratık Betty'yi ayağa kaldırıp 2. kattan aşağıya atmaya çalıştı. Yaratık Betty'nin başında ayna kırdı ve aynayı aşağı attı. Maria kapıyı daha çok zorladı ve kapıyı açmayı başardı ama.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Musallat
TerrorMaria, 17 yaşında genç bir kızdır. Ailevi sorunlar yüzünden ebeveynleri ayrılmaya karar verir. Mahkemede kimle kalacağı sorusuyla beraber hayatı değişir. Oysaki Maria, ebeveynlerinin ikisini de seviyordur. Bu soru karşısında anne ve babasını üzmemek...