Ölümcül Musallat 68

16 6 0
                                    

Maria gerçeği öğrenmek istiyordu ama gerçeği öğrenmesi çok tehlikeliydi. Maria Justin'in arabasını aldı ve arabayı Mark'ın evine sürdü. Mark olay günü evde yoktu , kaçmıştı. Maria korkuyordu ama gerçeği öğrenmeliydi. Maria Mark'ın evine gelmişti. Saat gece 01:00'di. Maria telefonunun ışığını açtı ve içeri girdi. Mark'ın evi çok karanlıktı. Maria içeri girdi ve bir kapı sesi duydu. Maria içeriye doğru ilerledi ve biri Maria'ya doğru koştu. Maria kapıya doğru koştu ama kapı kapandı. Maria'nın üstüne biri atladı. Maria'nın üstüne atlayan kişi Mark'tı. Maria kaçmaya çalıştı ama kaçamadı.

Maria : "Aah! Bırak beni! Sen katilsin!"

Mark : "Bak olaylar bildiğin gibi değil Maria!"

Maria : "Jennifer'ı sen öldürdün! Ses kayıtları var!"

Mark : "Lanet olsun! Ben yapmadım Maria!"

Maria : "Peki o ses kayıtında kavganız veya kamera kayıtlarının olmaması!"

Mark : "O gün Jennifer'a sana yaptıkları şeyler için çok sinirlenmiştim"

Maria : "Ve sonra da onu bana yaptıkları için öldürdün değil mi? DEĞİL Mİ!"

Mark : "Beni tanımıyor musun Maria! Ben kimseyi öldürmem"

Maria : "Jennifer hariç değil mi?"

Mark : "Ben öldürmedim! O gün Jennifer'ı öldürecek kadar sinirlenmiştim ama ben öldürmedim!"

Maria : "Kim öldürdü! Ben mi öldürdüm!"

Mark : "HAYIR! Sonra cam kırılma sesi duydum ve o geldi"

Maria : "Kim geldi!"

Mark : "O yaratık pisliği geldi ve Jennifer'ı sen sanıp silahla kafasına sıktı!"

Maria : "Eğer sen öldürmediysen neden o gün evden kaçtın!"

Mark : "Çünkü benim öldürdüğümü sanmalarından korktum"

Maria : "Ama zaten senin evinde! Kaçsan da kaçmasan da senden şüpheleneceklerdi ve şimdi de şüpheleniyorlar!"

Mark : "Lanet olsun! Lanet olsun! Ama ben öldürmedim! BEN ÖLDÜRMEDİM!"

Ölümcül MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin