9. Kısım: Hasta

186 9 11
                                    

Kalabalık olan Gringotts bankasında bir sürü cin cüce ve çalışan dolanırken menekşe rengi saten elbisesiyle bir kadın içeriye girdi.

Cin cüce
" Ah, Bayan Malfoy, bu ne hoş bir sürpriz. Size nasıl yardımcı olabilirim?"
" Kasama girmek istiyorum. "
" Tabi, Malfoy aile kasası-"
" Hayır, o değil. Kişisel kasama girmek istiyorum. " dedi Narcissa kararlı bir sesle. Sanki bunu yapıp yapmamak arasında gibiydi.
" Tabi. Anahtarınız?"
" Burada. " Narcissa elbisesiyle aynı renk el çantasından bir anahtar çıkartıp cin cüceye uzattı. Cin cüce anahtarı eline alıp inceledi.
" Hmm... Buyrun lütfen. "

Cin cüce önde, Narcissa arkada ilerliyorlardı. Sonunda kasa açıldı. Bu kasa epey ıssız bir yerdeydi ve varlığını neredeyse kimse bilmiyordu. Aslına bakarsanız sadece Narcissa ve cin cüce biliyordu.
Kasada maddi anlamda para getirecek birşey yoktu ama manevi anlamda çok şey vardı. Özellikle de " o " nunla ilgili.
Cin cüce onu dışarda beklerken Narcissa da içeriye girdi. Burada ne kadar da çok anısı ve sırrı vardı. Bir kutuyu eline aldı ve açtı. Andromda ile fotoğraflarıyla doluydu bu kutu. Dolan gözlerine engel olmaya çalıştı ama bu konuda çok başarısız oldu.

○●○●

Sirius
" Hadi ama Evans!" diye inledi, Grimmuld Meydanı 12 Numara'nın mutfağı içinde. Ama Lily'nin kararı netti.
" Olmaz, Patiayak."
James
" Ama Çiçeğim!" diye inleyerek dostuna arka çıktı.
" Sorun nedir?" bu sesle tüm bakışlar mutfak kapısına yöneldi. Remus onlara sorarcasına bakıyordu.
" Hoşgeldin, Remus. "
" Hoşgeldin, Aylak. "
" Hoş buldum. Da sorun ne?"
Asasıyla sebze doğrayan Marlene.
" Bir Bakanlık çalışanı Hogwarts'a KSKS öğretmeni olmuş. Belki tanırsın. Dolores Umbridge. "
Remus masaya oturup kafasını salladı.
" Kurtadamların yakalanıp öldürülmesi hakkında bir karaname yayınlamıştı. Ama yürürlüğe girmedi. "
Ortam bir anda karardı. Remus
" Ama Umbridge'in sizinle ne alakası var anlamadım."
" Umbridge çocuklara hiç birşey öğretmiyormuş. " dedi Sirius sinirle.
" Artı Harry'i de tüm okul önünde yalancı ilan etmiş. " diye ekledi James. Sonra eşine döndü.
" Hadi ama Lily! İzin ver de şu cadaloza dersini bildirelim. "
Lily derin bir nefes verdi.
" Bakın, Umbridge'in yaptıklarını kesinlikle onaylamıyorum ama eminim Dumbledore ona haddini bildirir. Haksız mıyım?"
Marlene kafasını salladı.
Remus
" Lily haklı Çatalak. "
James
" Aman be!" deyip kollarını kavuşturdu ve somurtup arkasına yaslandı. Aynı şekilde Sirius da.
Marlene göz devirip
" Siz ne zaman büyüyeceksiniz?" dedi.
Remus hafifçe tebessüm etti. Onlar asla büyümezdi.
Lily
" Sen niye gelmiştin Remus? Yani yanlış anlama, son mektubunda noele madar gelemeyeceğinden bahsetmiştin. "
Remus
" Ah, şey aslında bazı alacaklarım vardı. "
James
" Öyle mi? Ne gibi?"
Remus
" Eşya filan. Bu arada Lily, dolunaydan sonra fenalaşma hakkında bir bilgin var mı?"
Lily
" Duruma bağlı. Nasıl bir fenalaşma?"
" Öksürük nöbeti ve bilincin yarı kapanması. "
" Hmm... Umarım sen geçirmedin?"
" Hayır hayır, ben değil. Sürüden başka biri. Adı Romulus Franklin. İyi biri ama geçen haftaki dolunayda fenalaştı ve hâlâ hasta. "
" Hmm... Kaç yaşında?"
" Tam olarak emin değilim, ama en az 70. "
" Uzmanı değilim ama yaşlılığa bağlı olabilir. Hâlâ hasta, dedin. Öksürük nöbetleri devam ediyor mu?"
" Evet ama artık bayılmadı. "
" İyi. Çok iyi bakılması lazım, Remus. Havadar bir yer olamalı ve günün büyük çoğunluğunda ona yardım edebilecek biri başında olmalı. Nasıl bir yerde kalıyor?"
" Greyback'in kızının odasında. "
Sirius
" Greyback'in kızı mı varmış?!"
Remus
" Ben de çok şaşırdım."
Marlene
" Adı ne?"
" Dora, diyorlar. "
Lily
" Dora mı? İlginç. "
Remus aklına gelen kızla beraber hafifçe tebessüm etti.
" Oldukça. " tabi bu Çapulcular'ın gözünden kaçmadı. Birbirlerine imalı imalı baktılar.

○●○●

Dora odasında kitap okuyordu. Öksürme sesiyle yatakta yatan Romulus'a baktı. Uykusunda bile nöbet geçiriyordu. Ayağa kalkıp yatağa yaklaştı ve elini Romulus'un alnına götürdü. Hiç değilse ateşi düşmüştü.
Burukca gülümsedi.

12 Yıl Önce...

Saatler sabah 3'ü gösterirken yatakta yatan küçük çocuk bedeni ateşler içinde inliyordu. Üzerine düşen adam gölgesiyle yavaşça mırıldandı, kapalı göz kapakları arasından.
" Romulus..."
Romulus yatağın yanına çömelip kızın saçlarını okşadı
" Şşşt, buradayım ve uyuman lazım. Tamam mı? Uyu ve rüyanda güzel şeyler gör. "
Dora yavaşça başını sallayıp başını diğer tarafa çevirdi. Romulus da onun yanında oturup düzenli aralıklarla alınındaki bez parçasını değiştirdi

Bölüm Sonu

Kısa bir bölüm oldu. Farkındayım. Güzel miydi? Dora - Romulus ilişkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ay'ın Kızı || Remadora Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin