10. Kısım: Kaçış

187 12 12
                                    

Bu bölüm biraz saçma olmuş olabilir. Hatta bal gibi de öyle oldu. Kurgu kafamda da olayları nasıl bağlayacağımı bilemiyorum🤦🏻‍♀️

" Öhöm, öhöm! " Romulus bir kez daha şiddetle öksürdü ve geri yattı.
Baş ucunda duran Remus ayağa kalkıp hemen bir bardak aldı.
" Aguamenti!" Dolu bardağı yaşlı adama uzatırken Romulus eliyle bardağı hafifçe itti.
Remus
" Hadi ama Romulus, biraz su iç. Zaten günlerdir doğru düzgün yemiyorsun. "
" Dora nerede?"
" Greyback'le sabah erkenden gittiler. Nereye olduğunu ben de bilmiyorum. " Ben biliyorum. Karanlık Lord'la görüşmeye..."
" Ne?"
Romulus hafifçe tebessüm etti.
" Dumbledore için çalıştığını biliyorum, evlat. Ama dinle; Karanlık Lord iyice güçleniyor. Kurtadamların yarısından fazlası onun tarafında. Bakanlık'ta sayısız casus var. Vakit daralıyor. Ve Dora..."
" Ne olmuş, Dora'ya?!"
" D-dora, o-o, Greyback'in kızı değil. "
" Kimin?"
" Bilmiyorum ama Remus, Dora'yı al ve acilen kaç. Senden şüpheleniyorlar. "
" Ama Dumbledore-"
Romulus iyice kurumuş olan elini kaldırıp onu susturdu.
" Kaç. Kaç! Kaç ve onu da götür. Hemen, bu akşam. "
" Ama ya itiraz ederse?"
" O-ona benim yatağımın altındaki mektubu ver. "
Remus daha fazla soru soramadan gözleri kapandı. Arkasında bir sürü cevaplamamış soru bırakarak.

○●○●

Gece karanlığında ışıklar yavaş yavaş sönerken Dora esneyerek kendi odasına gitti. Gördüğü ilk şey bir insan figürünün üzerine örtülmüş yorgandı.
" Romulus..." diyebildi zorlukla. Hemen yatağa koştu ve yorganı kaldırdı. Romulus somsoğuk bir bedenle uyuyordu. Sonsuza kadar.

○●○●

Sevgili Dora,
Çok zamanım kalmadı ve inan seni böyle terk etmek istemedim ama içinde bulunduğumuz şartlar daha iyisine el vermedi.
Sana söyleceğim 2 şey var; İlki Remus'a güven ve sakın onun yanından ayrılma. İkincisi de sevgili kızım, sana yıllar önce bir söz vermiştim. Şimdi o sözü yerine getirme vakti geldi. Dora, sen Greyback değilsin. Tepkini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum. Ama şimdi ne üzülmenin, ne de şaşırmanın zamanı. Dumbledore'un yanına git. O sana ne yapman gerektiğini söyler.

En içten sevgilerimle,
Romulus...

Ay'ın Kızı || Remadora Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin