14. Kısım: Pusu

176 9 4
                                    


Günün her vakti loş olan yeraltı dünyasındaki toz toplamış yatak odasında, çok değil sadece 1 ay önce aynı koltukta Dora'nın oturup kitap okuduğu koltukta Fenrir Greyback oturuyordu. Gözlerini bir noktaya dikmiş, öylece duruyordu. Kapı ağır ağır vurulunca istifini hiç bozmadan
" Gel!" dedi. Kapı açıldı ve içeriye süklüm püklüm Gregori girdi.
" Durum nedir, Gregori?"
Gregori
" İkisinden de bir iz yok, patron. " dedi, sesinden korktuğu açıkça belliydi. Ve korkmakta da haklıydı. Greyback birden ayağa kalkıp Gregori'nin boğazına yapıştı.
" Ne demek, ' ikisinden de bir iz yok '?!"
Gregori mosmor olurken zar zor
" Patron..." diyebildi. Greyback onu sertçe saldı. Gregori yere çöküp derin derin solumaya başladı. Ama Greyback onu bir gıdım bile umursamadı.
" Sana, iki gün süre Gregori. Ya bana onlara getirirsin ya da kendini kazıkta
bulursun!"
" A-ama patron..."
" Sus! " dedi Greyback. Patronunu ikna etmenin ne kadar zor olduğunu bilen Gregori çaresizce
" Peki, patron. " dedi ve ardından gitti. Odada tekrar yalnız kalan Greyback koltuğa çöküp, başını ellerinin arasına aldı. Lanet olsun, bu kıza hangi ara bu kadar bağlanmıştı? Onu kesinlikle öldürmeyecekti. En büyük kuralı işlemiş olsa bile. Kendi haline acı acı gülümsedi. Aslında o Lupin'i biraz olsun istemiyordu ama her ne olursa olsun kızımı geri alacaktı.  Zor kullanması gerekse bile...

○●○●

Remus sabah gözlerini kahkahalarla aydınlanan eve açtı. Hafifçe gülümsedi ve doğruldu. Bugün noeldi.
Kalkıp üzerini giydi ve aşağıya indi. Mutfağa gelince tüm bu kahkahaların sebebinin Dora'nın kendini şekilden şekle girip ses taklidi yapması olduğunu gördü. Gülümsedi.
Weasleyler, Hermione Granger ve Tonkslar da gelmişti. Hepsine mutlu noeller dileyip yerine geçti. Hep beraber neşeli bir kahvaltının ardından salona geçtiler. Molly her zaman ki gibi hepsine birer kazak örmüştü. Hatta Dora'ya bile. Dora hafifçe duygulandı ve Molly'e sarılıp teşekkür etti. Ardından hepsi de kendi kazaklarını giydiler. Remus
" Teşekkürler, Molly. Cidden çok rahatlar. Ben artık gideyim. "
Molly
" Rica ederim, Remus. Ama nereye gidiyorsun?"
" Babama uğrayacağım. "
James
" Biz de gelelim. "
Remus
" Hayır, siz kalın. Ben giderim. " onunla inatlaşmanın faydasız olduğunu bilen
Sirius
" Peki. " dedi. Dora
" Babana mutlu noeller, dileğimi ilet. "
" Memnuniyetle. " Remus paltosunu giyip çıktı. Hava bugün çok soğuktu. Titredi ama yine de memnundu. Bugün etrafta çok muggle vardı. Bu yüzden cisimlenmek için ormana doğru yürümeye başladı.

○●○●

Saat sabah 2'yi gösteriyordu. Çocuklar çoktan yatmıştı ve diğerleri de yavaş yavaş yatmak için hazırlanıyordu. Bir tek Dora'nın yatmaya niyeti yoktu.
Sirius
" Hadi Dora, sen de yat. " dedi esneyerek.
" Remus hâlâ gelmedi. Acaba bir sorun mu var?"
" Babasıyla kalıyordur. Birbirlerini uzun süredir görmüyorlar. Endişelenecek bir durum yok. Hadi artık yat. Sana iyi geceler. " dedi Sirius ve yatmaya gitti. Dora ise Remus'un başına birşey geldiğine emindi. Hissediyordu ama diğerleri ona inanmazdı ki. Birden aklınagelen fikirle ayağa kalktı.
" Kreacher! Kreacher!" ince bir pop sesiyle evcini hemen karşısında belirdi.
" Efendisi Kreacher'dan ne istiyor acaba?"
" Senden Remus'un evini ve babasının evini kontrol etmeni istiyorum. Ama dikkatli ol. Kimse seni görmesin. "
Kreacher eğildi,
" Hemen efendim. " diyerek anında cisimlendi.

○●○●

Remus ormanda ilerliyordu. Her ihtimale karşı eli, cebinde olan asasının üzerindeydi. Arkasında duyduğu hışırtıyla hızla o yöne döndü ama beklediği darbe başka bir taraftan geldi.
" Expelliarmus!" asası elinden uçup giderken başka bir ses daha duydu;
" Sersemlet!"
Sonrası onun için karanlıktı.

Bölüm Sonu

Da da daammm! Bir ekşın da gelsin değil mi efem? Bölüm nasıldı? Normalde daha uzundu ama wattpad sağ olsun (😒) bölümün yarısını sildi. Tabi birşeyi ikinci defa yazınca az buçuk heves kaçıyor. O yüzden 756 kelimelik bölüm 566 kelimeye düştü.
Neyse... Devamı için 1 - 2 gün sonra görüşürüz. Kendinize iyi bakın 😘

Mantıksız olucak ama Allah'ınızı severseniz 😙 bunla 😚 bunun farkı ne? Yani bir daha neden aynı işlevi gören bir emoji yaparsın ki?

Ay'ın Kızı || Remadora Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin