11. Kısım: Toplantı

190 8 8
                                    

Bölüm adı klasik ama yapcak birşey yok.

" Yani şimdi bu kız, Greyback'in kı- yani evlatlığı öyle mi?" dedi James. Son 1 saattir aynı soruyu cevaplamaktan usanmış olan Remus
" Evet. " dedi bıkkın bir sesle. 3 Çapulcu Remus'un Grimmuld Meydanı 12 Numara'da ki odasında, Remus'un sabaha karşı eve beraber geldiği Dora hakkında konuşuyorlardı. Genç kız o sırada başka bir yatak odasında, Lily ve Marlene gözetimindeydi.
Sirius
" Peki kimin kızı olduğu hakkında bir fikrin var mı?"
" Aslında bir fikrim var gibi ama tam da emin değilim. Yani tüm ip uçları bunu gösteriyor. "
James
" Nasıl ip uçları?"

Peki, söz veriyorum.

" B-bunu size söyleyemem. "
Sirius
" Neden, Aylak? Biz kardeş sayılırız. Aramızda ne sır oldu ki?"
" Öyle birşey değil, tabi! Siz benim kardeşimsiniz. Sadece..."
James
" Sadece ne?"
" Sadece Dora'ya söz verdim. Ayrıca tam olarak emin olmadan ortalığı ayağa kaldırmak da istemiyorum. En iyisi Dumbledore'u beklemek. "
James derin bir nefes verdi. Remus'un meraklı bakışları arasında ayağa kalktı ve kumral saçlıya yaklaşıp elini
arkadaşının omzuna koydu. Gülümsüyordu.
" Keşke sen deki bu sadakatin bir miktarı Peter'da da olsaydı. "
" O sıçanın adını ağzına alma, Çatalak." dedi Sirius huysuz huysuz. Kızgınlığı elbet Remus'a değil, Peter'aydı. O sırada odanın kapısı açıldı. Marlene'di.
" Dumbledore ve diğer Yoldaşlık üyeleri geldi. Toplantı yapacağız. "
Sirius
" Geliyoruz, Sarışınım. "
James
" Hadi, Aylak. " üç Çapulcu ayağa kalktılar ve Marlene ile beraber aşağı kata indiler. Sadece yakın Yoldaşlık üyeleri vardı. Deligöz, Kingsley, Weasley'ler, McGnogall, Dumbledore ve Snape.
Lily ve Dora çoktan inmişlerdi. Hepsine selam verdiler. - James, Sirius ve Snape yine birbilerine itici itici gülümsemekle yetindiler. -
Sonra hepsi yerlerine oturdular. Remus göz ucuyla Dora'ya baktı. Huzursuz gözüküyordu. Bir an onu buraya getirmekle hata yapıp yapmadığını düşündü. Ama sonra Romulus'un dediklerini hatırladı. Ne olursa olsun Yoldaşlık, Fenrir ve çetesinden daha iyi bir seçenekti.

Dumbledore yerinde yavaşça dikleşti. Tüm gözler hâlâ Dora'nın üzerinde olduğundan dikkatleri kendine çekmek için yavaşça öksürdü. Herkes hemen ona döndüler.
Dumbledore
" Evet, sevgili dostlarım; bugün burada toplanmamızın sebebi bir istişare. Miss Greyback-"
" Dora. " dedi Dora.
" Lütfen sadece Dora, deyin Profesör. "
Dumbledore gülümseyerek başıyla onayladı.
" Bay Lupin, Bayan Dora'yı başka bir kurtadamın isteği ile buraya getirdi. Bu arada Bay Franklin için çok üzüldüm, mekanı cennet olsun. *"
Dora başını salladı ve eğdi. Anlaşılan Romulus'un ölümünü sindirmek için çabalıyordu. Yarası daha tazeydi ve bu işler zamanla olurdu. Remus da annesinin ölümüyle yüzleşmişti. Ve bu evrede Çapulcular en büyük yardımcısı olmuştu.
Dumbledore
" Bay Franklin'in belirttiği gibi Greyback ve sürüsü Voldemort'a katılmış durumda. Ayrıca tahminlerim de doğruymuş. Bakanlık, casuslarla kaynıyor. Onların kim olabileceğini biliyor musun, Dora?"
Dora
" Hayır. Bu bilgileri benimle paylaşmaz. Aslında sadece Karanlık Lord ve kendisi arasındadır. "
" Anlıyorum. Ama eminim bir açık yakalarız. Deligöz, Kingsley?"
" O iş bizde, Dumbledore. " dedi Kingsley usulca.
" Harika. Diğer bir konu Dora'nın bir tehlikede olduğu. "
Sirius
" Nasıl yani?"
McGnogall
" Yanisi şu Bay Black, Greyback ve adamlarının sanırsam kaçtığınızı fark etmeleri fazla vakit almaz. Ve bunu ihanet olarak algılayacağından -"
" Bizi öldürmek isteyeceklerdir. " diye tamamladı cümleyi Remus. Kurtadam kuralları açık ve netti. İhanetin cezası kim olursa olsun ölümdü. Göz ucuyla Dora'ya baktı. Yüzü duygusuz bir maskeyle örtülüydü sanki. Öyle ya. Yıllarca baba dediği adamdan şimdi kaçmak zorundaydı.
" Peki, ne yapacağız?" dedi Remus.
Dumbledore
" Dora'nın bir süre Grimmuld Meydanı 12 Numara'da saklanması en iyi seçenek gibi duruyor, Remus. "
" Bölmek istemem ama dibine kadar karanlık sanatlara batmış birini Yoldaşlık binasında tutmak iyi bir seçenek mi Dumbledore?" dedi Deligöz, bunu söylerken deligözü de genç kadının üzerinde dolanıyordu.
Dumbledore hafifçe tebessüm etti.
" Belki Alastor, ama unutmaki herkes ikinci bir şansı hak eder ve ben Bayan Dora'nın bu konuda bize aşırı derecede yardımcı olacağını umuyorum. " son cümleleri Dora'ya bakarak söylemişti. Sanki onay istiyordu.
Dora
" Evet. " dedi. Remus kendini rahatlamış hissetti. Deligöz'le inatlaşmamak en iyisiydi.

Dumbledore ayağa kalktı.
" Herkes hem fikirse o zaman toplantı bugünlük bitmiştir. " Deligöz, Kingsley, McGnogall ve Snape kalkıp gittiler. Dumbledore ve Weasley'ler ise kalmıştı. Molly
" Çocuklar yokken ev çok sıkıcı. " diye bir açıklamada bulundu.
Dumbledore
" Bu harika Molly. Dora seninle özel konuşabilir miyiz?"
Genç kız kafa salladı ve ayağa kalktı. Ikisi beraber boş bir odaya geçtiler.

Bölüm Sonu
B

azılarınızı biraz hayal kırıklığına uğratmış olabilirim. Eğer öyleyse özürler ama sınavlarım sonunda bitti artık olmayan mantığımı kullanarak daha güzel bölümler yazabilirim.

*: Bunların dininde ölünün arkasından ne dediklerini bilmiyorum o yüzden bazı yerler kendi dinimizden olabilir.

Bu bölümün sonunda Snape sorusundan sonra tartışmaya çok açık bir soru sormak istiyorum:
Ölüm Yadigarları'ndan sonra Dumbledore'u seviyor musunuz?

Benim düşüncem biraz gri. Ne seviyorum ne sevmiyorum. Hâlâ saygı duyduğum birisi ama bana Harry'i biraz kullanmış gibi geldi. Bilemiyorum. Sizin düşünceleriniz neler?

Ay'ın Kızı || Remadora Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin