VI. destruction

219 8 2
                                    

[ toby ─ eclipse.void
allis ─ tel3path
margot ─ marg0tte
aiden ─ c0caine.enjoyer
helen ─ otis.4rt ]

💠 Twitter 💠

Denver Highschool Official page

*️⃣ tel3path pisze...

Pewnie każdy z was żyje sensacją związaną z ostatnim wydarzeniem ─ morderstwem z akademika. Jak wszyscy wiemy, zginęła Judy B. Została zadźgana nożem ponad 40 razy w klatkę piersiową, a w końcu zmarła od ostatecznego ciosu w serce. Morderca wykazał się szczególnym okrucieństwem i widać było, że zależało mu na rozładowaniu swojej agresji i zadaniu bólu. Wszyscy wiemy, że wielokrotne dźganie w mostek jest mniej efektywne niż po prostu w nicie się w pewną część szyi by przebić najważniejszą żyłę, czyli aortę. Jak widać, atak ten musiał mieć wydźwięk emocjonalny, a napastnik dokonał go z motywów związanych z zemstą bądź silną nienawiścią.
Tej samej nocy zginął też Victor C, przewodniczący szkoły. Podcięto mu gardło we śnie, szybko się wykrwawił. Z ostatniego raportu policji wynika, że w pokoju było znacznie mniej krwi niż z medycznego punktu widzenia powinno wydobyć się z człowieka podczas takiego ataku. Morderca prawdopodobnie jakimś sposobem upuścił część jego krwi i zabrał ją ze sobą. Prawdopodobnie około pół litra. W pokoju Judy napisał na ścianie jego krwią "Bloody Painter" i rysował wszędzie uśmiechy. Czyli ten psychopata prawdopodobnie pozyskuje krew ofiar i nią maluje. A w pokoju Victora zapisał, również krwią: "nie ekscytuj się jutrem, bo jutra może już nie być :)" Pojebana akcja, no nie? I to jeszcze a naszej zasranej budzie. Żyć, nie umierać. Zarówno Victor jak i Judy byli osobami popularnymi, cieszącymi się uznaniem w naszej szkole. Przypadek? Nie sądzę. Oba morderstwa zgłoszono przed wczoraj o północy.
Macie jakieś domysły, kto może stać za tymi zbrodniami? Jestem przekonana, że mordercą z internatu jest ktoś, kto go zamieszkuje. Nie widzę innej opcji, gdyż akademik zamykany jest na noc po godzinie 23, a nie było żadnych śladów włamania. Wydaje mi się, że jest to ktoś z naszej szkoły.

🤍 7 659 likes 💬 832 comments

c0caine.enjoyer Ty byś ogarnęła tę sprawę szybciej niż nasza policja. No to gdzie kolejna zbrodnia? Było Denver, Littleton, to może jeszcze Columbine? ;) Czekamy na powtórkę ze strzelaniny, haha! Gdzie nasz Kleebold i Harris?
|tel3path Nie wywołuj wilka z lasu, kolego. A, i zgadzam się, ale jeśli chodzi o robotę w kryminale to muszę poczekać do momentu studiów i pomysł się o kryminologii albo kryminalistyce. Chociaż to drugie średnio, bo potrzebna by mi była chemia, a ja tego nie ogarniam.
|c0caine.enjoyer wiesz, ja kocham chemię, ale w innym tego słowa znaczeniu :)
|tel3path twoja nazwa mówi za siebie mordo
|c0caine.enjoyer cieszę się, że się rozumiemy xD
|tel3path odpisałbyś łaskawie na messie bądź na telegramie, a nie na twitterze siedzisz.
|c0caine.enjoyer już lecę pani detektyw
|c0caine.enjoyer i wgl co to za sugerowanie kontaktów i zdradzanie, ja chcę być anonimowy.
|tel3path moje konto też jest anonimowe, piszę tu największe brudy na problematycznych ludzi, jakie istnieją.
|c0caine.enjoyer jesteś złym człowiekiem :(
|tel3path Mamie się poskarż xD
|c0caine.enjoyer jesteś okropna, ja nie mam matki.
|tel3path SORRY ZAPOMNIAŁAM
|tel3path na prawdę przepraszam
|c0caine.enjoyer w porządku
|bl00dy.p4inter owszem, twoja stara zćpała się na śmierć i ty też tak za niedługo skończysz.
| c0caine.enjoyer kim ty kurwa jesteś??

eclipse_void Wydaje mi się, że może stać za tym grupa osób mających ze sobą jakieś powiązania. Ale wiesz, nic się nie dowiemy póki psy nie ruszą dupy.
|tel3path słuchaj, my to się musimy po lekcji spotkać i obgadać to wszystko, bo teorie spiskowe z tobą to ciekawa sprawa
|eclipse_void zgadzam się. Wiesz jak bardzo lubię tematy true crime.

𝖎𝖓𝖋𝖔𝖗𝖒𝖎𝖘 𝖈𝖗𝖊𝖆𝖙𝖚𝖗𝖆 ⦻ 𝔰𝔩𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯𝔳𝔢𝔯𝔰𝔢Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz