Love

23.5K 573 1K
                                    

👼🏼היי לכל האהובות שלי שקוראות את הסיפור, הרבה זמן לא הייתי כאן וקבלתי מלא התראות והודעות לגבי הסיפור, אני חוזרת להפעיל !

🚫תזכורת מהפרק הקודם🚫
פאבלו פתח את הדלת והבלונדינית עמדה.
בפאקינג חזייה ושורט.
אני יכולה להישבע שהיא לבשה טישרט ארוכה.
בת זונה.

"פאבלו, הזונה שלך לא הכניסה אותי" היא בכתה

"תקשיבי לי טוב טוב שאנל, עוד פעם אחת השם של אליסון אצלך בפה לרעה. אני נשבע לך שאני קובר אותך ואת הסובבים לך.
תשתקי ואל תחרפני אותי ותזייני לי במוח. בשביל מה באת?!" הוא שאג על שאנל.

אני עומדת ומחייכת לה,
איזה מסופקת אני אלוהיםםם
היא הושפלה.
ביץ'.

"באתי אלייך, התגעגעתי אלייך, רציתי להזכיר לך את הטוב שהיה לנו בליילות" היא אמרה מתקרבת אליו ושמה את יידה על החזה של פאבלו.

אני לא יודעת ממה אני בהלם. ממה שהיא אמרה או שהכלבה נוגעת בפאבלו שלי.

"כוסראבק תתרחקי ממני, יש לי בחורה תביני,
אני מבין כבוד עם הזמן לא נבנה לך" הוא המשיך

ודחף אותה באגרסיביות
.
.
.

שאנל, כלומר הבלנודה נעמדה במן הלם.
היא הסתכלה עליי גורמת לי להרגיש באי נוחות.
״פאבלו בחיים לא יאהב אותך, הוא מזיין וזורק, תכף תמאסי עליו ואת תבכי ותפגעי כמו שאר הבנות שהוא פגע בהן״ ירקה מילים שגרמו לי להתכווץ.
כל מילה שלה פגעה בליבי דקירה אחר דקירה.

פאבלו הבחין בהלם שתקף אותי, הוא יודע לקרוא אותי היטב, כל מבט כל הבעת פנים.
פאבלו ליפף את ידו סביב מותניי ומשך אותי צמוד אליו.

״שאנל, אני מכור לאליסון, בחיים לא התרגשתי מבחורה ככה, היא גורמת לי להרגיש בן 17 הפרפרים בבטן שהיא גורמת לי, האישה הזאת מולך? היא מיוחדת, בחיים אל תשווי אותה לזונות שהיו איתי.
אני מוכן להרוג כל בן זונה שרק יגע בה, כל אחת שתפגע בה תשא בתוצאות גם.
אני נשבע לך שאם עוד פעם אחת, את גורמת לקטנה שלי להרגיש רע. ביקר לי שזה לא יגמר טוב
עכשיו זדייני לי מהבית לפני שאני אתחיל להתחרפן״
אמר פאבלו בקולו הגברי
גורם לביטחון שלי לחזור, ולתחושת פרפרים וחיוך להעלות חזרה.

שאנל עמדה בהלם מוחלט, היא נהייתה לבנה יותר ממה שהייתה. דמעות עלו בעיינה הכחולות.
״הבנתי״ אמרה בקול חלש ויצאה סוף סוף מהבית שלנו בליווי השומר של פאבלו.

״אני אוהב אותך אליסון, ביקר לי״ פאבלו לוחש לאוזני
גורם לצמרמורת לעבור בכל גופי

״גם את ההשפעה שאני עושה לך,מת על זה.״ ממשיך לדבר וגורם לי לאבד את העשתונות.

she's mineWhere stories live. Discover now