[pörpıl, keyifli okumalar diler.]
"Beyni error verdi bunun. Biraz içecek koy şuna. Baksana olduğu yerde dalıp giti yine."
Hoseok, Yoongi'yi dürtmüş sonra da bana içki koyması için ona söylenmişti. Sahiden mal gibiydim. Öylece terasta oturuyor arkadaşlarımın laklak yapışlarını, birbirleriyle flörtleşmelerini izliyordum son yarım saattir.
"Fişi çekmek üzeresin sen galiba. Biz gitsek mi?"
Gözlerim ilk kez odak noktasını şişeden ayırıp Yoongi'ye döndü.
"Hayır, burada kalın bu gece."
Hoseok ceketini giyerken öne doğru oturduğu sedir koltukta kaymıştı bile ayaklanmak için. Boynunda ona aldığım kolyeyi görüp gülümsedim yine. Çok yakışmıştı ona.
"Ben kalamam. Yarın tez teslim günü. Sunum yapacağım. Yoongi kalmak istiyorsa bilemem."
Yoongi içkisini içip boş bardağı tüm gece içip dağıttığımız masaya koyarak ayaklandığında zorlukla kendimi ayağa kaldırdım.
"Olmaz öyle şey, geliyorum bende."
Güzel arkadaşlarımın birbirini koruyup kollaması içimi ısıttı. Gece oldukça ılıktı. Terasta kendi çapımızda bir muhabbet ortamı oluşturmuş, güzelce muhabbet etmiştik uzun uzadıya. Doğum gününden sonra olanları yüz yüze konuşmak istediğim için onları akşam yemeğine çağırmıştım. Yemekten sonra da biraz alkol almış derin konulara girmiştik.
Derin konular dediğim de, şu hatırlayamadığım gece hakkındaki gelişmeleri Taehyung'un söz verdirdin demesini ve minik gün içi buluşmamızdı.
Her neyse, aklım zatenTaehyung ile son zamanlarda olanlar üzerinden pek uzaklaşmıyordu.
Aşağı kata indiğimizde Yoongi bana dönüp yarın gece ne yapacağımı sordu. Onlara davete gideceğimi söylememiştim. Taehyung ile olacağımı söylemiştim.
"Jin kızma ama Jimin kişisi hakkında hiçbir şey bilmeden Taehyung ile bu kadar vakit geçirmen ne kadar doğru?"
Başımı iki yana salladım.
"Hiç doğru değil." dedim fısıltıyla "Yine de yapamıyorum. Merak duygum ağır basıyor ve onunla vakit geçirmeyi sevdiğimi hissediyorum. Tanışmamız gerektiğini söyledi. Nedense ona güveniyorum."
"Sadece merak yani?" Diye sordu imalı imalı. Başımı salladım boş boş.
"Neyse," dedi Hoseok eliyle omzumu sıkıp kararlı bir bakış atarak "Seokjinim herşeyi kolayca aşabilir. Biraz akışa sal bakalım, neler olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kokpit | 🛩
Fanfiction"Merhaba, bana sakso çekmiştin. Hatırladın mı?" [𝖪𝗈𝗄𝗉𝗂𝗍: Uçağın pilot kabinine verilen isim.]