Lišaj

3 0 0
                                    

2 ČÁST CELÉHO PŘÍBĚHU

U Gabriela

Ve chvíli co se následně opět podíval na Michala, tak pak následně řekl

Gabriel: Opravdu. A o jakém způsobu to mluvíš Michale?
Michal: Mluvím tady o mnohem mocnějším způsobu než je sám vesmír. Ale abyste to dobře pochopil, začnu od začátku.
Gabriel: Jo to budeš velice moc hodný.

A tak teda následně Michal začal vyprávět legendu o mirakulech.

Michal: Před mnoha staletími, byla stvořené šperky propůjčující mimořádně schopnosti. Říkalo se jim Mirakula, v během času využívali tyto šperky hrdinové pro dobro lidstva. Dva z nich jsou mocnější, než ostatní. Náušnice Berušky jenž dávající moc tvořivou a prsten Černého Kocoura udělující moc ničivou. Legenda praví, že ten jenž bude vládnout oběma šperky najednou dosáhne nejvyšší moci.
Gabriel: Já tu nejvyšší moc chci, Michale. Musím ty mirakula získat.
Michal: Ale nikdo neví, kde ty mirakula jsou.
Gabriel: Kromě Peacock, ta odnášela ti mirakula po té invazi. Když najdeme Peacock, najdeme i ty mirakula.
Michal: Peacock zmizel ještě dřív, než jsem s tím skončil i já.
Gabriel: Co stým myslíš?
Michal: To já byl Butterfly Man, ale s tým jsem už skončil.
Gabriel: Takže máš jedno s těch mirakulí?
Michal: Ano, tady je.

Řekl následně Michal, když z kapsy vyndal malou krabičku a v něm bylo jeho mirakulum

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Řekl následně Michal, když z kapsy vyndal malou krabičku a v něm bylo jeho mirakulum.

Gabriel: Páni, jaké schopnosti ti propůjčuje toto mirakulum?
Michal: Díky broši slyšatosti můžu komukoliv dát vlastní schopnosti a udělat si z něho od daného následníka.
Gabriel: No, co teda následně mas v planu?
Michal: Mám v planu využit tuto moc a následně si sním zajistit mirakulum berušky a černého kocoura.
Gabriel: Skvělý plán, ale co potřebuješ ode mě?
Michal: Dokonalou skrýš výhledem na celé město, nekonečnou dodávku motýlu a v poslední řadě dokonale krytí.
Gabriel: Dobře teda, ale jen v případě že mi zato seženeš ty mirakula s nejvyšší mocí.
Michal: Domluveno.

A tak teda následně si Michal s Gabrielem nato podali ruce a tak teda následně začalo spojenectví, následně teda pak Gabriel Michala zavedl do tajné místnosti, když mě dokonalý výhled na město a ve chvíli co odešel. Michal teda následně začal plnit svojí část dohody a opět si nasadil svoje mirakulum, ve chvíli co se opět objevil Nooroo, tak následně okamžitě řekl.
Nooroo: Juuuchuuu!!!!! To byla ale doba už se těším až zase následně někomu pomůžeme.
Michal: Ne Nooroo, končím s pomocí pro hodní lidi od teď budu využívat jejich negativní emoce, a tak vylákám z úkrytu Berušku a Černého Kocoura a pak je rozdrtím a vezmu si jejich mirakulum a s tím taky tu nejvíší moc o který si mluvil když jsme se poprvé setkali. Hahahahahahahaha!!!!!!!! A jak lépe přilákat superhrdiny, než vytvořením superpadouchu.
Nooroo: Ale Michale, Mirakula se přeci nemají využívat ke zlým účelům.
Michal: Musím tu nejvíší moc získat! Tvoje mirakulum je moje, já jsem tvým pánem a ty mě musíš poslouchat!
Nooroo: Ano Michale.
Michal: Nooroo temná křídla povstaňte!!!! Od toho to dne budu navždy nadále znám, jako Lišaj. Huhahahahahahahaha!!!!!

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat