Michal se Sandrou pustili své partnery a začali teda tančit spolu a Adrien než se Marinette vzpamatovala tak jí dal na pas svoji ruku a druhou jí vzal za její ruku a Marinette mu dala zase svojí druhou ruku na rameno a začali tancovat. V tom se Chloe i hned odtrhla od Karla a odkráčela bůh ví kam. Adrien a Marinette s Michalem a se Sandrou už dotančili a šli si dát něco k pití dali si Frisco Marinette to okamžitě chutnalo i když ho nikdy ještě nepila a už si ho vážně moc oblíbila. Zřejmě ji ten Alkohol už vlezl do hlavy.
V 23:00h večer
Všichni už byli unavený ale Marinette ne dala si totiž ti dvě Frisca a tak byla celá plná adrenalinu ale byla taky už trochu unavená. Nejvíc se ožral Karel, který pořád neustále otravoval Marinette ale ta se jen tak nedala a byla furt s Adrienem a užívala si tu party.
Následně potom další den kolem 1:40h ráno
Marinette a Adrien seděli společně na lavičce. Marinette už usínala ale to i Adrien. Ale Adrien po chvíli zavřel svoje oči a spal a asi po minutě usnula i také Marinette byla opřená o Adrienovo rameno a sklouzávala po jeho hrudníku, až jí hlava spadla přímo do jeho klína. A takhle společně usnuli.
Následně potom v 8:00h ráno
Jako první se probudil Adrien protáhl se a následně koukal na Marinette která mu ležela přímo na klíně a sladce si spala. Všichni byli v hlavní budově a všichni tam i samozřejmě spali, Michal ještě v noci utišil hudbu a dal tam nějakou klidnou a velmi romantickou. Adrien jen seděl a koukal na ten bordel, co včera všichni společně udělali. Za chvíli se probudila i Marinette a taky se protáhla a následně by taky praštila Adriena, ale ten včas uhnul.
Adrien: Dobré ráno má princezno.
Pozdravil Marinette Adrien.
Marinette: Dobré ráno můj princi.
Řekla s velkým úsměvem Marinette. A potom se posadila vedle Adriena a koukla taky na ten bordel.
Shrnutí jak to tam všechno nějak vypadalo
Všichni účastnici toho tábora spali na lavičkách. Na zemi byli všechny skleničky, flašky, láhve potom tam taky bylo nějaké jídlo, táci a rozlitý pití no prostě jedna velká katastrofa. Na stolech skoro nic nebylo, protože buď to bylo snězený nebo prostě po zemi. Jediný co bylo asi ještě nejvíc čistý byl přehrávač, který ještě pořád hrál krásné jemné a romantické písně zároveň.
Marinette: ach ne já to nechci uklízet bolí mě strašně hlava a k tomu ještě břicho a nohy.
Protestovala proti tomu Marinette. Adrien se jenom uchytl a potom následně řekl.
Adrien: Marinette to jsem ještě od tebe nikdy neslyšel, za dobu co se spolu známe.
Marinette: já se už asi jdu vážně zahrabal.Řekla potom Marinette a koukla na Adriena který málem celý puknul smíchy, ale nemohl, protože ještě skoro všichni úplně spali nebo spíš všichni kromě Adriena a Marinette kteří už byli vzhůru. Marinette se potom zvadla.
Adrien: počkej Marinette ještě tady o něco zakopneš.
Řekl dost pobaveně Adrien a vzal Marinette do své náruče a ladně ji následně přenesl přes všechen ten bordel. Potom šli ke své chatce a cestou potkali Karen.
Karen: Tak co jak pak jste si užili tu party.
Zeptala se jich následně Karen.
Marinette: bylo to super jenom mě teď bolí hlava, nohy a všechno zároveň.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...