U Marinette
Když jsem vešla do pekařství mích rodičů, rodiče se hned ptali, od čeho jsem takhle za špiněna a tak jsem si hrála a upadla jsem a pak jsem se vydala do našeho bytu nad pekárnou, kde jsem šla okamžitě do koupelny, kde jsem se osprchovala a pohlédla jsem si i tu část na mem těle přesně tu kde mé probodl Carnage. Pořad jsem jako nemohla uvěřit, že mě Riot zachránil jen proto, abych mu udělala poslíčka a přivedla jsem mu Michala, který je pro mě víc než jen skvělý kamarád akorát to musím teď dlouho držet zatím sobě, protože je mi jen 10 let, ale doufám, že jednou se to podaří a já mu budu moc říct, co k němu do o pravdy cítím ale to jsem teď odbočila. Poté co jsem se osprchoval a následně jsem se převlekla, potom jsem se už pomalu vydala na cestu k Michalovi domu, když jsem si všimla na svém stole stejné krabičky kterou dostala i Karolína a tak jsem si jí vzala do kabelky a vydala jsem se na cestu. Sešla jsem schody ze svého pokoje, když mě zastavila moje mama a zvláštně se na mě podívala a následně potom řekla.
Sabine: Marinette, kampak sis to teď jako namířila?
Jdu k Michalovi domu potřebuju se ho na něco zeptat, řekla jsem a vzala jsem si sušenku, který zrovna nadala na stul a ve chvíli co jsem to chtěla zapít mlékem moje mama řekla.
Sabine: jo co se týká Michala tak je v nemocnici.
A já jsem se zrovna jako napila a ve chvíli co to dořekla jsem to vyplivla jak mě to překvapilo a následně jsem potom řekla, cože, kde že je?
Sabina: nemocnici je, vypadáš, jako že tě to teď dost velmi překvapilo Marinette.
Jo to teda mě překvapilo a jak dlouho, a ještě něco co se mu vlastně stalo? Řekla jsem následně potom a moje mama řekla.
Sabina: srazilo ho auto, ve chvíli co odstrčil Sandru stranou jinak by tam ležela ona.
Už musím, řekla jsem jenom a následně jsem vyběhla ze dveří, a tak jsem běžela rovnou přímo do nemocnice za Michalem a když jsem byla následně v pulce cesty začal mi zvonit telefon byl to Adrien kdo mi volal, a tak jsem mu to teda zvedla a povídám.
Hovor s Adrienem
Marinette: ahoj zlato. Tak co, našli jste aspoň něco?
Adrien: jo našli jsme 3 stejně krabičky na místě kde jí Riot přepadl, a teď jsme na cestě přímo k tobě domu. A co ty víš už, kde se momentálně nachází Michal?
Marinette: ano Adriene vím, je v nemocnici.
Adrien: cože, a co se mu stalo Marinette?
Marinette: srazilo ho auto, když zachránil Sandru před tím, aby jí srazilo.
Adrien: aha tak to aspoň vysvětluje to proč Sandra říkala že je teď momentálně mimo. A navíc jak si se to dozvěděla zlato, že je v nemocnici?
Marinette: od mamy jsem se to před chvíli dozvěděla, a teď tam mam právě namířeno.
Adrien: dobře Marinette, a nemáme tam přijít za tebou taky?
Marinette: ne nemusíte Adriene vy běžte ke mně domu a počkejte tam na mě.
Adrien: dobře Marinette jak si teda přeješ.
Marinette: dobře teda tak se potom sejdeme u mě doma zatím ahoj Adriene.
Adrien: ahoj Marinette, a hlavně bud opatrná.
Marinette: neboj se Adriene budu.A pak už jsem to típla a šla jsem dal když jsem následně vešla do té nemocnice jsem se na recepci zeptala kde najdu pokoj Michala Fronce a jedna milá sestřička která tam pracovala mě teda tam zavedla když jsme byli kousek od tich dveřích vyšla z nich nějaká dost vyvinuta sestřička, co se týkalo její postavy či hrudníku a ve tváří byla trochu červena, potom co jsme došli před ty dveře mi ta sestřička řekla že jsme tady a následně odešla zase na recepci a tak jsem šla těm dveřím a zaklepala jsem. Potom co se ozvalo vstupte jsem teda vstoupila dovnitř a následně jsem řekla, ahoj Michale, tak jak se ti vede? A Michal mi odpověděl.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...