Zlomené srdce

2 0 0
                                    

O rok později

Když mi následně bylo 15 let, moje super hrdinství následně šlo jako hodně rychle z kopce. Kvůli tomu že jsem nato následně byl sám a padouši následně už znali moje chvaty a i bojové pohyby tak prostě pokaždé dostaly, a tak jsem se teda následně stal terčem tisku. A taky aby toho následně nebylo málo, tak se mi následně do toho pomalu začala vzdalovat i Sandra, tak samozřejmě že jsem tušil, že se vytratí láska mezi nami ve chvíli co odjela. Ale netušil jsem, že to půjde tak rychle. Potom co jsem se následně taky stal tím terčem toho tisku, jsem se už i jako Butterfly Man pomalu přestával ukazovat a radši jsem se následně snažil věnovat jak škole ta i svým přátelům.

Mezitím v Chrámu strážců mirakul

Byl to den, jako žádný jiný. Všichni se následně radovali ze života, ale taky následně neustále trénovali mladé rekruty, aby se následně jednoho dne mohli podrobit nejtěžší zkoušce a stát se tak strážcem mirakul. A jednoho dne následně přišel ten den, kdy si následně jeden ze starších strážců vybíral mladého učedníka a předával mu svoje dovednosti, aby se tak stal jeho nástupcem. Letos následně byl na řadě Mistr Luboš a tak si teda následně vybral mladého Wanga Fu a tak teda následně ho začal osobně trénovat.

U Michala

Michal se teda následně věnoval víc škole i přáteli a následně se i stal blízkým kamarádem a členem Adrienové rodiny ale taky se následně už i pomalu přestal objevovat jako Butterfly man a Noorooa si pak nechal jako dobrého přítele a následně si s ním jen povídal.

O 1 rok a 6 měsíců později

Přesně před 8 měsíce jsem následně oslavil svoje 16 narozeniny, se svojí kariérou super hrdinou jsem následně skončil a co se následně týče Sandra tak s tou si poslední dobou i málo ted píšeme. Dneska následně s přáteli dokončujeme svojí cestu na základní škole a nastupujeme přesně za dva měsíce na cestu středoškoláku. Přihlášky jsme už následně poslali na školy, kam jsme následně chtěli, upřímně řečeno to byla jediná party, kterou jsem měl, protože nic lepšího jsem hodně dlouho nezažil.

V Chrámu strážců

Byl to den, jako žádný jiný všichni se radovali, děti si hráli, dokonce se i hodně všichni nasmáli. Prostě řečeno užívali si všichni života, ale to se jednoho dne všechno změnilo, když mladý Wang Fu při svém učení následně udělal učení chybu a tak teda následně celý chrám pohltili pekelné plameny. Mladý Wang Fu se následně dál na útěk a sebou taky následně vzal box s Mirakuly a taky i následně Lexikon se všemi mirakuly kde byli důkladně popsaný. Ve chvíli když s nimi mladý strážce utíkal jako o život, tak si toho následně nevšiml, že při útěku ztratil lexikon mirakul, jenže následně potom na to přišel. Poté co se schoval v horách u jedné svojí přítelkyně, kterou přitom potkal, do které se časem dokonce zamiloval. Ona mu následně poradila, ať uteče pod skrytou identitou do Paříže ve Francii. A když tam poté dorazil tak si udělal vše potřebné a následně potom uzdravoval lidi, kteří byli jeho zákaznicí, a dělal to starou metodou, která se naučil v chrámu. Tak to teda měl jak svoje krytí, aby nebyl moc nápadný a následně tak žil v Paříži pod tajnou identitou.

V Paříži

Na začátku letních prázdnin se následně jednou Gabriel Agreste rozhodl, že po dlouhé dny co trávil v pracovně že i zase následně někam vyrazí se svojí rodinou a když se vše domluvilo i s Michalovou rodinu protože jak víte už Michal se následně stal i členem této rodiny kvůli Adrienovi aby nebyl tak furt osamocení a díky tomu to členství, se následně naučil rozeznávat Adriena s Felixem. Poté co se to už i zařídilo všichni následně společně vyrazili do hor a jak se tam tak procházeli poté co tam už dorazili, Michal najednou našel ve sněhu podivnou knihu. Poté co se pak už zase následně všichni vraceli tak najednou všichni uslyšeli podivný hluk jako kdyby to bylo zemětřesení, a potom když se všichni otočili tak viděli valící se lavinu a tak teda následně začali všichni utíkat. Ale poté co se Michal po dlouhé době opět proměnil následně tak zachránil celou rodinu Agrestu ale Emilie se přitom následně nakazila nějakým neznámým virem, který jí následně začal škodit na jejím životě. Ale hlavní bylo, že je předtím Michal zachránil. Poté co se pak už následně za 3 týdny vrátili opět zpět do Paříže a následně poté co Michala odvezli k němu domu se následně vrátili do svého panství. Adrien si následně šel hned vybalit do svého pokoje a Gabriel s Emilii do své ložnice a když Emilii následně začala vybalovat tak se v tom následně projevil ten virus a následně jí bylo slabo a tak tam Gabriel přiběhl a následně okamžitě řekl.

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat