Zajímavé informace o hrdinech a porada na očekávané dobití celého světa část 1

9 0 0
                                    

Viktorovo sídlo po středu s novými hrdiny

Potom co Carnage sestřelil tu televizní helikoptéru, se spolu s Viktorem vrátil do Viktorova sídla a tam ho Viktor začal zpovídat jak je možné, že mu Peacock utekla a Cletus Kasady mu následně odpověděl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom co Carnage sestřelil tu televizní helikoptéru, se spolu s Viktorem vrátil do Viktorova sídla a tam ho Viktor začal zpovídat jak je možné, že mu Peacock utekla a Cletus Kasady mu následně odpověděl.

Cletus Kasady: Mezitím co si se tam vybavoval stou holkou se mezitím tam vkradly další tři super hrdinové a následně mě jedna z nich překvapila.
Viktor: Cože?! Jak tě mohla překvapit, když jsi byl v podobě Carnage?
Cletus Kasady: no víš, Viktore......
Viktor: no co? Dělej, pokračuj.
Cletus Kasady: Trošku jsem se nechal unést Peacock a tak i její postavou.
Viktor: cože? Děláš si ze mě jako teď prdel.

V tom ho následně chytl pod krkem a taky ho přitlačil ke zdi a potom řekl.

Viktor: Tak ty mi tu chceš teď říct, že si se nechal unést Sandřiným tělem, a hádám, že si jí i následně osahával, že ano?
Cletus Kasady: Ano osahával, ale já jsem si prostě nemohl pomoct. Vždyť si jí sám viděl a taky jí přeci znáš.
Viktor: Ano to znám, o její tělo jsem se už snažil v době, když jsem s ní už byl ve třídě ve škole, ale jediný kdo získal její tělo, je právě její přítel Michal.

A potom ho opět pustil, a potom ještě dodal.

Viktor: Hmmm hádám, že jsi taky neměl úspěch, co?
Cletus Kasady: Jo máš pravdu, ta holka je, vážně divoká už se nedivím, že si s ní tak posedlý je vážně úžasná.
Viktor: Ano to je, ale na tom už nezaleží. Ona skončí stejně tak, jako její přítel Michal.
Cletus Kasady: Dobře, ale jak to chceš udělat Viktore.
Viktor: Jednoduše otevřeme nad celou Paříži ten portál a začneme s tím soudným dnem, a taky je u toho zničíme. Ale nejdřív světu odhalím, co jsou jejich hrdinové vlastně zač a co vlastně skrývá za sviňarni pod svojí maskou.
Cletus Kasady: Dobře teda, ale jak to chceš provést, teď když jí pomáhají další 5 hrdinu?
Viktor: To nebude problém Kasady, protože je zaměstnáš s ostatními, co jí bude Sandra bez mocná a ve chvíli co jí odeberu její šperk, který jí dává schopnosti, tak bude úplně bez mocná, a její likvidace bude o to lehký.
Cletus Kasady: Dobře teda, tak jdeme na to Viktore. A jaký byl tedy plán, teda jestli už nějaký máš.
Viktor: Jo mám, Ale ještě ti ho nepovím, dokud Miloš s Denisem nezprovozní ten portál, abychom se jich zbavili už na dobro.

V tom tam přišel Michael a následně Viktorovi řekl.

Michael: Viktore tohle musíš jako vidět.
Viktor: Jo dobře Michaele, za 5 minut jsem tam.

A tak teda Michael odešel a Viktor s Cletusem Kasadym pokračovali ve své konverzaci.

O 5 minut později

Viktor: Tak Michaele, co teda máš, že to musím vidět?
Michael: Viktore dělal jsem to, co si po mně chtěl. Ale když jsem se naboural do systému Pařížské televize, a objevil jsem tuhle reportáž.
Viktor: Dobře teda, tak mi jí pust Michaele. Svalně co na ní naše Peacock povídala, a možná se zní něco dozvíme i to co jsme do teď nevěděli.
Michael: no tak dobře Viktore, ti si tu šéf.

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat