Lady-Venom ⚠️

16 0 0
                                    

Marinette měla tmavě modré až černé oči. Neonově červené nehty a její růžové boty jsou od teď černý jako nejtmavší odstín černé. Marinette koukej mi ta tvého symbiota? Řekl jsem

Marinette: rrrrr! Mého symbiota nikdy nedostaneš, a příprav se že tě teď rozemelu na prášek a že jsi právě teď skončil Butterfly Mane. A pak uvidí, že právě Lady-Venom zlikvidovala Butterfly Mana toho Pařížského superhrdinu, co tak marně pomáhá všem lidem v nouzi, a hned po tobě přijde na řadu tvá parťačka Peacock.

A v tom se následně začala smát, ale nebyl to ten jemný sladký smích, co mívala. Ale znechucený zlý, a velmi zákeřný a velmi nebezpečný. A v očích měla jen zlo a nenávist. A najednou se pak začala proměňovat.

Popravdě nic takového jsem životě neviděl, ale už teď jsem věděl, že ji nebude tak snadno porazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Popravdě nic takového jsem životě neviděl, ale už teď jsem věděl, že ji nebude tak snadno porazit. Sice tohle neděla, ale teď budu, musel bojovat i trochu zákeřné protože jinak bych Lady-Venom se svým stylem neporazil. Ale když jsem jí potom nechal, aby na mě zaútočila, zjistil jsem,, že jsem to byl právě já, kdo stvořil Lady-Venom, zřejmě mě pochopila spatně, takže když pak po mě skočila, tak jsem se jí vyhnul a chytil jsem jí za pravou nohu a flaknul sní o zeď hlavní budovy. Vím, co si myslíte že jsem dost drsní na holku která je mojí kamarádkou ale dokud sobě bude mít symbiota tak se sní rozhodně mazlit nebudu.

Potom už přišla Peacock s Adrienem a Lady-Venom se v tu chvíli vrhla na Adriena. A taky by se jí to povedlo, kdybych jí nechytil za tu druhou nohu a opět s ní nefláknul o zeď hlavní budovy. Když se opět snažila vzpamatovat tak jsem řekla směrem Peacock, pírko jdi do naší Adrienovi chaty a přinést odtamtud ty sirény co jsme předtím použili proti Viktorovi, jen s těmi sirénami dostaneme z Marinette toho symbiota. A taky hned vem tu sklenici, abychom do ní mohli dat toho symbiota poté co ho dokážeme dostat z Marinette.

Peacock: jasně chápu Motýlku tak ji mezitím nějak zabav a my jdeme pro ty věci

O to se neboj, a tak odešli do naší chaty proti věci a v tom pomě skočila Marinette a začala tam semnou pohazovat jako tenkrát Viktor. Když jsme pak opět skončili na pláži a oba jsme byli vysílení, protože Lady-Venom nemela takovou vydrž jako ostatní symbioti protože mela jen kousek který tu nechal Anti-Venom proto aby nám uškodil.

Poté co se na mě rozběhnula z posledních sil jsem se napřáhl a se svojí holí jsem jí odpálkoval takovou ranou, že úplně vletěla do hlavní budovy přímo mezi ostatní děti.

Z pohledu Peacock

Poté co jsme s Adrienem odešli do naší chaty jsem šla do naší ložnice a hledá, jsem tam ty sirény a taky tu sklenici pro toho symbiota, za chvíli přišel Adrien a následně řekl

Adrien: Peacock koukni se právě jsem našel tu sklenici pro toho symbiota.

A tak jsem se podívala a následně jsem pak řekla, výborně Adriene jsi vážně šikovný kluk, a teď mi pomoc nají takovou zvláštní bednu s nadpisem sirény, řekla jsem a oba jsme se dali do hledaní té bedny. Když pak uběhli 2 hodiny tak jsem jí nakonec našla zahrabanou v jedné naší skříni a tak jsem jí vzala a Adrien zase vzal tu sklenici a opět jsme vyrazili za Marinette a taky za mým Motýlkem. Potom když jsme s Adrienem přišli k hlavní budově jsme tam už motýlka ani Marinette nenašli pak jsem si ale všimnula jak z hlavní budovy vybíhají ostatní děti a za chvíli jsme uviděla i Karen a ta mi následně řekla, že Lady-Venom a Butterfly Man spolu zápasí v jídelně a tak jsem řekla, až vybere několik dobrovolníku a rozdá jím ty to sirény a přijdou s nimi do jídelny zbytek jim pak vysvětlím co bude dal, řekla jsem a vzala jsem s té bedny 3 sirény a zbytek jsem dala Karen.

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat