Trapná chvilka ve vodě

32 0 0
                                    

A potom jsem vyběhla směrem, odkuď se ozvala další velká rána. Ale stále mi to bylo divné, odkuď může jít ta ohromná rána když nejbližší město je odsuď nejmíň 3 km a všude kolem nás je jenom samá pláž, no to je jedno hlavně teď si budu muset poradit bez motýlka.

Najednou přede mnou stál velký 🐕, kterému tekly sliny z tlamy, když si mě potom všimnul tak zaštěkal, se svým vějířem jsem několik slin odrazila, tedy ty co letěli přímo na mě no fuj, to je ale hnus, jsi moc zlobivý pejsek řekla jsem, ale v tom na mě zavrčel a pak po mě dokonce skočil, nejspíš jeho sliny něco určitě museli dělat, protože se mě celou dobu snažil poplivat. A potom jsem už nestihla včas zareagovat, a tak mě srazil na zem, a pak se vztyčil nade mnou. V té chvíli jsem se už chystala, že mí na hlavu kápne jeho slina, ale v tom na poslední chvíli proletěla kovová fialová hůl která toho psa odrazila stranou.

A za chvilku jsem za sebou uslyšela něčí kroky, a když jsem potom uslyšela známí hlas, který v té chvíli řekl.

Butterfly Man: ale, ale ! Koho to tu máme, že by to byla slečna v nesnázích ?

V tom jsem se rychle postavila a otočila jsem se, poté co jsem uviděla kdo to je tak jsem řekla motýlku, co ty tu děláš ? A parťák chytl svojí hůl, co se k němu vrátila jako bumerang, a pak co se opřel o svojí hůl tak se na mě usmál a následně mi na to odpověděl.

Butterfly Man: teď jsem se tě chtěl zeptat na to samé pírko. Já jsem tu.........eeeh.......díky svému Mirákulu jsem vycítil nějakou slečnu v nesnázích a jak to tak vypadalo tak jsem přišel právě tu pravou chvíli, a poté co jsem tu byl blízko uslyšel jsem podivnou ránu.

Aha, no.........já jsem taky sem přišla úplně stejně, taky jsem uslyšela podivnou ránu, a potom jsem se nervózně až moc podrbala za hlavou. Pak jsem se zase rychle otočila na psa který běžel na nás a který měl asi 25 cm, a na to jak byl velký se k nám znovu jako mezitím dost rychle přiblížil, a tak jsem po chvilce řekla posliš motýlku, myslím že ten pravý problém bude asi v tom jeho obojku, a tak jsem vzala elektrický kabel který se přetrhnul když ten pes porazil ty sloupy, a tak jsem ho použila jako bič, mezitím si na něho můj parťák vyskočil a chvilku na něm balancoval jako kovboj na divokém koňi a ještě u toho začal pokřikovat

Butterfly Man: jupíjeeeeeej !!!!!!! Hou pejsků hou !!! Hodný 🐕 jsi híí hááá !!!!!

A pak se jako obojek rozsvítil rudě a ten 🐕 opět narostl o dalších 5 cm, takže nakonec můj parťák z něho sletěl a potom se zahriznul do toho kabelu a pak se svojí hlavou skubnul takovou o hromnou silou že mě úplně odhodil, a já jsem přistála na motýlkovi. Poté co jsem se zvedla a pak jsem taky pomohla zpátky na nohy svému parťákovi a taky jsem se na něho omluvně podívala, a on když se pak narovnal jenom zavrtěl se svojí hlavou a pak co se opřel o svojí hůl tak se usmál a řekl.

Butterfly Man: jo měla si pravdu pírko, je to ten obojek vždy když se rozsvítí rudé on vyroste o 5 cm, takže to asi nepůjde tak lehce jak jsem si myslel, hmm takže použijem něco jiného.......au !!!!

Co je, copak ti je motýlku ? Ptala jsem se ho když se podepřel se svojí holí a potom se taky ke všemu chytl za svůj rozkrok, a on mi na to řekl.

Butterfly Man: jo jsem v pohodě, nic mi není nemusíš se bát pírko, jenom jsi mi přistála přímo na rozkroku a taky mám zvrknutý kotník, ale to je v poho pírko oboje se dá rozchoďit 😉

Ou.......promiň to jsem v plánu neměla, doufám že ti ještě bude fungovat jako ☺️

Butterfly Man: jo to bude, o to se nemusíš bát pírko, ještě nějaké ty pěkně holky udělá 🤭

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat