Z pohledu Autora
Po 3h dorazili u do vzdušných prostor Francie a Marinette opět usnula Adrienovi na rameni. Po dalších 2h už začali přistáván na letišti Paříži ale Marinette s Adriene netušili, co je tam vlastně čeká.
Po přistání
Adrien: Marinette budíček jsme konečně doma.
Mluvil Adrien na Marinette. A tak se Marinette teda probudila.
Michal: Tak jak ses nám vyspala? Naše Růženko.
Řekl následně naschvál Michal.
Adrien: Hej Michale tam ji můžu říkat jen já.
Čertil se Adrien na Michala a Michal mu odpověděl.
Michal: Klid brácho já tě jenom teď popichuju.
Řekl Michal s velkým úsměvem a následně se začal smát.
Sandra: Takže parto zase někdy se spolu uvidíme Motýlku s tebou se uvidím v pondělí ve škole.
Řekla Sandra a potom si následně přidala Michala i Adriena s Marinette na svůj Facebook aby si mohli všichni psát po večerech nebo taky i volat. Poté co si všichni vyměnili taky svoje telefonní čísla si vzali svoje kufry a potom co Sandra odešla na Autobus, který jí odveze domu a Michal si chtěl zavolat domu pro odvoz, když v tom si všimnul jak si pro Adriena přijela Nathalie s bodyguardem a taky slyšel já Adrien k směrem Marinette povídá.
Adrien: Mari nechceš hodit domů.
Marinette: ne vždyť to mám jenom kousek a ještě nikdo přeci neví, že s tebou chodím.Řekla Adrienovi Marinette a následně dala mu pusu na tvář a chtěla odejít, když jí v tu chvíli zastavila Nathalie a následně jí řekla, že zdejší ulice nejsou pro takové příliš mladé holky jako je pravě ona a potom jí taky řekla ať si nastoupí že jí odvezou v pořádku domu. Samozřejmě Chloe žárlila, ale potom nasedla do své bílé limuzíny a odjela. Adrien nastoupil do černé limuzíny a následně potom tam také nasedla i Marinette nakonec a oba následně odjeli spolu. Michal doprovodilo a následně čekal na autobus se Sandrou, aby jí potom mohl zamávat, když v tom najednou uslyšeli obrovskou ránu a oba se tam i hned vypravili. Poté co tam došli u viděli Adrienovou limuzínu jak hoří a o podal leží omráčena Nathalie s bodyguardem a potom si taky všimli, jak nějaký chuligáni vtáhly Adriena s Marinette do své bíle dodávky a začali, sní odtamtud ujíždět, co to jen šlo.
V tu chvílí Michal následně řekl.
Michal: Sandro, zůstaň tady a postarej se o Natalie s Adrienovím bodyguardem a zároveň se taky postarej o naše kufry.
Sandra: dobře ale kam to jako teď jdeš?Zeptala se Sandra Michala, a Michal jí odpověděl.
Michal: já si jdu pohrát s těmi týpky, co unesli Marinette s Adrienem a zároveň je taky přivést zpátky.
Sandra: dobře teda hlavně bud opatrný zlato.
Michal: neboj se budu.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...