Nový tábornici

14 0 0
                                    

Z pohledu Sandry

Poté co jsem od Michala odešla jsem šla za Karen. Když jsem ji pak už našla tak jsme společnými silami dostali z obchodu. Ale kdyby mi přitom nepomáhala Karen s Duusu tak bych to asi sama nezvládla.

Po 2 hodinách

Konečně jsme všechny lidi dostali bezpečné ven z toho obchodu, najednou se ozvala ohromná rána a následně i strašlivý křik. I hned jsem se tam rozběhla, když mě v tom zastavila Karen tím, že mě chytila kolem pasu a tahala mě odtamtuď dal. Já jsem okamžitě chytila hysterie a pořad jsem se snažila dostat zpátky do toho obchodu. Když mě to potom po 5 minutách přešlo Karen se mě zeptala proč se tam chci vrátit a potom řekla něco to mě totálně zarazilo, řekla totiž.

Karen: že je to kvůli tomu Butterfly Manovi že jo Sandro?

A když jsem na ní koukala jako vyvorana myš tak následně řekla

Karen: no tak Sandro nemusíš to přede mnou tajit já tě viděla jak se sním líbáš což znamená, že vyš kdo to je že mam pravdu Sandro?

A tak jsem ji to všechno ve zkratce řekla, ale ona mi to nevěřila, že je Michal Butterfly Man ale abych ji v tom přesvědčovala jsem neměla čas a rozběhla jsem se do toho obchodu. Poté co jsem byla uvnitř jsem šla k informacím kde ukazovali kde všechno je a ve kterém to je patře když jsem našla tu místnost odkud sledovala ta ochranka přes kamery co se tu děje okamžitě jsem se tam vydala, když jsem vlezla do výtahu a Karen semnou tak poté co jsem zmačknula A -2 tak se mi Karen zeptala.

Karen: Sandro muže mi prozradit proč jedeme do podlaží A -2?

Uvidíš sama Karen, řekla jsem jenom a pote co se výtah otevřev na poschodí A -2 okamžitě jsem vystřela do té místnosti a když jsem pak na kamerovým záznamu uviděla jak Michal leží na zemi a kolem něho se objevuje louže z jeho krve, okamžitě jsem začala instalovat tu zvukovou frekvenci to tak nesnášejí symbioti. A ve chvíli když ho chtěl dorazit a Scream ho zastavila a potom co tam u něho jen tak stali jsem tam pustila ten zvuk, ale ono to nefungovalo a když jsem už ztrácela tu naději s tím, že bych mu pomohla, najednou se uviděla Karen, jak tam něco upravuje a dává to navysokou hlasitost a potom se na mě podívala a následně i mrkla a tak jsem to pustila a potom jsem viděla na kameře, jak se najednou zařvali a drží se za hlavu. Poté co vzali roha tak jsme se vydali přímo za Michalem, když jsme potom k němu přišli a uviděla jsem, jak tam leží v té kaluži krve, tak jsme si k němu klekli a Karen někam začala volat a já jsem se k němu nahnula a začala jsem říkat, prosím Motýlku vydrž to, přeci si mi něco slíbil a taky to teď takhle lehce nevzdáš, moc tě prosím zůstaň tu ještě semnou moc tě prosím. A v tom mi začali z očí téct ohromně potůčky slz a Michal mi ještě na konec pohladil mojí tvař a pak už zavřel oči a nehýbal se, to jsem začala brečet ještě víc než předtím ale Karen nejednou mu sáhla dvěmi prsty na krk a následně řekla.

Karen: Sandro ještě ho neodepisuj on stále žije ale jeho puls pomalu slábne, potřebuje rychle lékařskou pomoct, vemem ho do vaší chaty v táboře a zavoláme odpornou pomoct kteří ho ošetři dobře.

Dobře řekla jsem jí na to a tak jsme Michala nějak dostali do tábora a v naší chatce jsem ho položila na gauč a pod hlavu jsem mu dala polštář, Karen šla zavolat tu odbornou pomoct a já jsem pořád vysedávala u Michala a modlila jsme se, aby nebylo už pozdě. Když potom přišla Karen zase zpátky akorát Michalovi zapípalo naposled jeho Mirakulu a objevila se růžovofialová záře a Butterfly Man se změnil zpět na Michala, v tom najednou Karen vykulila svoje oči a následně mi to už pak uvěřila, že jsem jí říkala pravdu. A následně zkontrolovala Michalu puls, který po proměně velmi rychle slábnul, když se postavila, aby mi to řekla tak v tom akorát někdo zaklepal na dveře od naší chaty. Byl to doktor, který Michala ošetřil a následně nám potom řekl.

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat