Sára si to teda namířila k Michalovi domu, ale nevěděla, že u něho je právě Sandra takže když tam dorazila a následně uviděla, jak Michal s ní spí jedné v posteli tak se teda rozhodla, že udělá takovou malou přepadovku, kterou by jinak ani neudělala. Ve chvíli co Sára přišla k Michalovi a uviděla, jak Michal leží se Sandrou v posteli. Tak teda v tu chvíli začala přemyslet, jak ho teda od Sandry na chvíli odlákat aby si sným, mohla o samotě promluvit.
O 1 hodinu později
Potom co uplynula 1 hodina, Sára ještě pořád přemýšlela, jak pak by mohla na chvíli Michala od Sandry odlákat. A ve chvíli co potom uviděla, že Michal odešel do koupelny, vešla do Michalového pokoje oknem a následně mu na psací stůl položila svůj ručně napsaní vzkaz. A potom co chtěla odejít jí to nedalo a následně se šla podívat nenápadně do koupelny na Michala a ve chvíli co opatrně otevřela dveře od koupelny, uviděla následně nahého Michala, který se zrovna sprchoval a taky následně uviděla jak mu v tu chvíli stalo to jeho mužství, a tak se na něho chvíli tam tak koukala a u toho se taky sama tak trochu dělala.
Potom co se Michal šel usušit a následně se utíral ročníkem po svém těle, Sára se ve svém rozkroku dráždila o to víc, a taky se přitom masírovala na svém poprsí, a ve chvíli co to na ní přišlo, se už neudržela a vydala ze sebe svoje neuvěřitelné stenání, že si toho musel všimnout i Michal a taky i přitom postříkala dveře od koupelny od toho, jak na ní přišel ten orgasmus.
V tom ale najednou uslyšela, jak Michal vychází pomalu z koupelny a tak teda opět vběhla do Michalového pokoje kde se proměnila a následně zase vyskočila ven z okna, aby jí Michal nebo Sandra nezahledli. Michal si ale potom všimnul mokrých dveří následně, co vyšel z koupelny, a tak teda nahý vběhl do svého pokoje a tam teda potom uviděl ten vzkaz, na kterém bylo napsáno pro Michala od Sáry. A tak teda Michal ho otevřel a následně ho potom začal číst.
Vzkaz od Sáry
Milý Michale.
Potřebuju s tebou nutně mluvit a to okamžitě, jedna se totiž o ten Viktorův plán na ovládnutí celého světa. Takže se spolu sejdeme za 3 hodiny na Eiffelové věži. Být tebou tak bych radši vyrazila, nenech mě dlouho čekat. Ale příď jen ty tvůj tým s toho vynech ano.
S pozdravem Sára Whittleová
Z pohledu Michala
Potom co jsem si přečetl ten vzkaz, jsem se šel obleknout a potom co jsem zase vzal do ruky ten vzkaz tak v tom ke mně přiletěl Nooroo a následně potom řekl.
Nooroo: tak co budeš teda dělat Michale? Přeci tu nemůžeš nechat Sandru v tomhle stavu, vždyť je úplně bez z brána. A co když to je nějaký trik od Viktora a chce tě takhle dostat do své pasti, kterou sám ďábelsky připravil.
No půjdu tam, a jestli to je nějaký trik od Viktoratak mu následně nakopu ten jeho zadek, a jestli jde o Sandru tak tu nebude samaNooroo, a tak jsem teda vzal do ruky telefon a začal jsem psát svému kamarádoviArnoštovi.
Upřímně já jsem jako nevěděl, že to zrovna s Nikol dělají no tak jsem je aspoň vyrušil v tom nejlepším však oni se už i přes tohle dokáží udělat.
O 5 minut později (z pohledu autora)
Ve chvíli co tam Arnošt s Nikol dorazili tak se teda Arnošt s Nikol začali ptát, co pak se děje a Michal jin následně na to odpověděl.
ČTEŠ
Lišajův příběh
ФанфикKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...